Функції CRM-систем для малого бізнесу

Функції CRM-систем для малого бізнесу

Почавши свій малий бізнес з великими амбіціями, ми стикаємося із жорстокою реальністю, що таких як ми, с тими ж ідеями та безмежним зарядом бажання працювати, просто безліч. Це робить малий бізнес полем бою з найсильнішою конкуренцією. Тому щоб опинитися на гребні успіху в своїй галузі бізнесу, варто скористатися всіма доступними можливостями. Одна із них, що забезпечить реальну віддачу від запровадження буквально з першого дня, це CRM-система. Що це таке і які в неї можливості?

Можливості CRM-систем на прикладі Бітрікс24

Перш за все варто зазначити, що фактично всі наявні на ринку CRM-системи пропонуються бізнесменам, великим та малим, у вигляді онлайн-сервісів із можливістю роботи як на традиційних компьютерах та ноутбуках, так і на планшетах чи смартфонах. Доступ до функціоналу екосистеми CRM буває безкоштовним, базовим, стандартним чи професійним із градацією вартості місячного абонементу.

Запровадження CRM-системи на прикладі Бітрікс24 в малому бізнесі надає йому наступні конкурентні переваги:

  • Збір інформації про всіх клієнтів, проекти, та завдання систематизовано в єдиному онлайн-сховищі даних із можливістю одночасного віддаленого доступу всіма працівниками з будь-яких пристроїв.
  • накопичення та систематизація всієї інформації, включаючи клієнтську базу, документи, листи до клієнтів тощо. Це дозволяє вести справи окремих клієнтів не виключно закріпленими за ними працівниками, а вільними в даний момент кадрами, що заощаджує час та підвищує загальну ефективність та віддачу бізнесу.
  • Підвищення продуктивності менеджерів та можливість контролю їх роботи на кожному етапі. CRM система для малого бізнесу дає можливість аналізувати якість роботи як окремих працівників, так і відділів.
  • Вбудований сервіс IP-телефонії для дзвінків на стаціонарні та мобільні номери клієнтів із фіксованою вартістю за обслуговування незалежно від оператора. Система збирає статистику по всім дзвінкам, записує їх в картотеку по кожному клієнту, що також дає можливість проконтролювати, як з ними спілкуються менеджери та запровадити підвищення якості цього процесу. Також це є вагомою перевагою для ефективного та швидкого вирішення конфліктних ситуацій.
  • Безпека інформації. Відмова від паперових нотатків, що можуть бути розкидані по всьому офісу та отримані третіми особами, доступ до сховища CRM-системи можуть мати виключно працівники.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.