Виробникам мобільних телефонів останнім часом вкрай важко задовільнити аудиторію покупців що сягає фактично 7 мільярдів людей. Найрозумніший висновок в такому масштабі — неможливо створити універсальний пристрій, що сподобається одразу всім, однак можливо випустити лінійку пристроїв для різних потреб, що відрізняються за ціною та дизайном, що разом, безумовно, досягнуть більшого успіху, ніж єдина надто амбіційна до масштабу охоплення модель. Те ж саме стосується й виробників чохлів та захисного скла: марно намагатися заставити користувача ними користуватися, якщо у нього на цей рахунок інші погляди.
Особливо менш лояльними до купівлі такого захисту до своїх пристроїв користувачі стають після першого року користування. Велика частка користувачів просто викидає перший чохол після його зношування, що був придбаний разом із пристроєм, а заміну йому вже не купляє. Тому магазини на місцях, що займаються реалізацією комплектуючих та захисних засобів для телефонів, мають бути вкрай уважними, коли вирішують замовити чохли оптом. В першу чергу, варто розуміти локальний попит на окремі моделі. В другу чергу, опт має бути осяжним для реалізації в межах року чи двох після фактичного виходу смартфону, бо вже потім бажаючих зачохлити чи поставити на нього захисне скло буде значно менше, а через деякий час таких майже не залишиться.
Однак чохол це не тільки про захист. Це також історія про дизайн, про вираження індивідуальності, оскільки вибір матеріалів (від силікону, до відбірної шкіри), а також додаткові функції (наприклад, можливість використання чохла в якості настільної підставки, фіксатор для ручки чи навіть візитниця) роблять чохол доволі практичним засобом повсякденного користування.
Історія про захисне скло оптом чи вроздріб дещо інша. Тут користувацькі вподобання розділяються на два табори: одні ніколи із принципу його не встановлюють, інші наклеюють фактично до першого дотику до екрану, коли ще беруть новий смартфон із магазинної вітрини. Аргументи перших в том, що смартфони (тим більше вищого рівня престижу) мають заводський захист, а також олеофобне та антиблікове покриття, котрі роблять недоцільним такий додатковий захист. Аргументи другого табору полягають в тому, що пошкодження екрану є найбільш дороговартісними в ремонті чи заміні. Це переважно настільки дорого, що більшість людей після такого пошкодження просто викидають смартфон і беруть інший на заміну. Тому на їх думку, не зайвим було б мати додатковий захист.