CLA седан дебютує в електричній версії, за якою підуть гібриди та нова версія Shooting Brake
Mercedes CLA допоміг стати піонером у сегменті доступних чотиридверних купе, і тепер модель вступає у своє третє покоління. Хоча дизайн не дуже відрізняється, це вже не той CLA, який пам’ятають ваші батьки.
Це стає очевидним відразу, оскільки нові електричні варіанти отримали «променисту панель обличчя», яка замінює традиційну решітку радіатора з єдиною планкою. Вона оснащена підсвіченим логотипом у вигляді зірки, а також 142 індивідуально підсвіченими міні-зірками.
Покупці також знайдуть загострені фари, з’єднані тонкою світловою смугою. Світлодіодні фари є стандартними, але опціональні Multibeam LED фари примітні тим, що мають денні ходові вогні у вигляді зірки Mercedes-Benz.
Хоча передня частина, ймовірно, викликатиме суперечки, решта автомобіля виглядає більш знайомою. Він має обтічний кузов, доступні вбудовані дверні ручки та провідний у своєму класі коефіцієнт аеродинамічного опору, який починається з 0,21.
Крім того, дизайнери встановили зоряні задні ліхтарі та аеродинамічно оптимізовані колеса розміром від 17 до 19 дюймів. Клієнти також знайдуть безліч опцій, включаючи AMG Line, AMG Line Plus та Night пакети.
Як і більшість нових автомобілів, Mercedes CLA збільшився у розмірах. Тепер модель має довжину 4 722 мм, що на 41 мм більше, ніж раніше. Колісна база збільшилася на 61 мм до 2 789 мм, що забезпечує трохи більше простору для ніг на передніх сидіннях. Однак у вже тісній задній частині простір для ніг зменшився до 853 мм.
Сучасний інтер’єр, орієнтований на екрани та штучний інтелект
Пам’ятаєте, наскільки крутим і революційним був інтер’єр оригінального Mercedes CLS? Його елегантне поєднання дерев’яних елементів та стильної шкіри було незабутнім.
Порівняйте це з новим CLA, і він виглядає як бездушний транспортний модуль. Mercedes вибрав мінімалістичний дизайн, і він не надто вражає, окрім доступного MBUX Superscreen, який складається з 10,25-дюймової цифрової панелі приладів, 14-дюймової мультимедійної системи та 14-дюймового дисплея для переднього пасажира. Клієнти, які не захочуть платити додаткові кошти, отримають «декоративний елемент із графічним зображенням зірки», щоб нагадувати їм про їхню економність.
Ми дізнаємося повну інформацію про комплектацію ближче до запуску, але Mercedes заявив, що всі моделі будуть оснащені спортивним кермом, обтягнутим шкірою, підігріваними передніми сидіннями з електроприводом, панорамним нерухомим скляним дахом та однозоновою системою клімат-контролю. Клієнти також знайдуть обробку з матового алюмінію, дерева з відкрими порами або «анодованого золота антрацитового кольору».
Хоча простір для ніг є неоднозначним, Mercedes зазначив, що CLA EV має передній багажник, який вміщує 71 літр вантажу. Це на додаток до 405 літрів багажного простору в основному багажнику.
Повертаючись до екранів, CLA працює на абсолютно новій операційній системі Mercedes-Benz. По суті, це четверте покоління мультимедійної системи Mercedes-Benz User Experience (MBUX), яка використовує штучний інтелект від Microsoft та Google.
Mercedes неодноразово підкреслював важливість штучного інтелекту і зазначив, що клієнти знайдуть нового MBUX Virtual Assistant, який «перетворює відносини між автомобілем і водієм» завдяки генеративному штучному інтелекту. Цей помічник описується як «живий аватар», який приймає форму зірки Mercedes.
Говорячи про штучний інтелект, система використовує ChatGPT4o та Microsoft Bing, а також Google Gemini. Останній зосереджується на навігаційних питаннях, і це тому, що «навігаційний досвід CLA базується на Google Maps».
Дві електричні силові установки на старті, гібриди пізніше
На момент запуску будуть доступні дві електричні версії: CLA 250+ з технологією EQ та CLA 350 4MATIC з технологією EQ. Хоча обидві мають жахливі назви, CLA 250+ оснащений заднім електродвигуном, який розвиває 200 кВт / 272 к.с. та 335 Нм крутного моменту. Це дозволяє моделі розганятися від 0 до 96 км/год приблизно за 6,6 секунди, після чого досягає електронно обмеженої максимальної швидкості 209 км/год. Клієнти також можуть очікувати запас ходу за стандартом WLTP у 694-792 км.
CLA 350 4MATIC з технологією EQ позиціонується як спортивна версія і має повнопривідну систему з двома електродвигунами, яка забезпечує сумарну потужність 260 кВт / 354 к.с. та 515 Нм крутного моменту. Завдяки додатковій потужності та тязі, розгін до 96 км/год відбувається за 4,8 секунди. Хоча максимальна швидкість залишається незмінною, запас ходу зменшується до 672-771 км.
Обидві моделі мають літій-іонний акумулятор ємністю 85 кВт·год та 800-вольтову електричну архітектуру, яка дозволяє здійснювати швидку зарядку постійним струмом потужністю до 320 кВт. Це означає, що десятихвилинна зарядка може забезпечити до 325 км запасу ходу.
Електричні версії будуть доповнені гібридним варіантом, оскільки клієнти Mercedes ще не готові повністю перейти на електрику. Виробник не розповів багато деталей, але підтвердив, що будуть доступні дві версії потужності, а також передній і повний привід. Моделі матимуть 1,5-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун, акумулятор ємністю 1,3 кВт·год, 48-вольтову технологію та електродвигун, інтегрований у восьмиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням.




















За матеріалами: https://proslav.info/