Мегафільм «Феррарі» робить несподівано слабкий старт. За перший уїкенд у широкому прокаті фільм зібрав розчаровуючі $16 мільйонів по всьому світу, що змусило критиків назвати його потенційною «касовою катастрофою».
Здавалося б, у цього фільму було все, щоб стати блокбастером. Чудовий акторський склад: Адам Драйвер, Пенелопа Крус і Патрік Демпсі. Відомий режисер, який все поставив на свої місця на знімальному майданчику: Майкл Манн. Популярна тема, яка привабить як фанатів гонок, так і любителів автомобілів. Але, схоже, жоден із закладених у рецептуру інгредієнтів по-справжньому не спрацював, і фільм поки не набирає обертів.
Movieweb називає його «касовою катастрофою», тоді як Slashfilm вказує, що боротьба за касовий успіх ще тільки починається. Це найменш комерційно успішний фільм Майкла Манна за понад 35 років його професійної діяльності.
При бюджеті в $95 млн «Феррарі» зібрав лише $11,8 млн у кінотеатрах США і $4 млн по всьому світу, при цьому лише $6,8 млн за перші чотири дні на великих екранах. Він посів восьме місце за перший тиждень, відставши від усіх хітів тижня, включаючи нового «Аквамена», що змушує критиків називати його провалом. Ще в серпні режисер Майкл Манн заявив, що бюджет фільму склав $110 мільйонів: фактично, він значно перевищив початковий бюджет.
Оцінка 6,8 з 10 на IMDb також відштовхує глядачів. Більше того, Енцо Феррарі зображений у фільмі як нестерпний персонаж. Il Commendatore веде подвійне життя зі своєю дружиною Лаурою (Пенелопа Крус), намагаючись впоратися зі смертю свого сина Діно, але також проводячи більшу частину вільного часу зі своєю коханкою Ліною Ларді, яка народила йому сина П’єро.
Енцо офіційно не визнавав другого сина, тому що закони тих років зобов’язували його в такому випадку розлучитися з дружиною, щоб мати можливість офіційно змінити прізвище свого сина з Ларді на Феррарі.
Il Commendatore, що в перекладі з італійської означає «Командор», зображений як бізнесмен, який був готовий переконати своїх гонщиків на смертельний ризик, щоб його машини досягали подіумів у кінці гонки.
Сьогодні П’єро, 78 років, і він є єдиним живим сином Енцо. Він ніколи не зустрічався з Діно, хоча йому було 11 років, коли старший син Феррарі помер від м’язової дистрофії Дюшенна. У недавньому інтерв’ю П’єро розставив усі крапки над і в сюжеті біографічного фільму «Феррарі», відділивши вигадки від реальності.
Також у картині згадується жахлива аварія на Mille Miglia 1957 року. Автомобіль, керований Альфонсо де Портаго, отримав прокол колеса, втратив керування і вилетів з дороги, вбивши обох гонщиків і дев’ять глядачів, п’ятеро з яких були дітьми.
Того ж року Ferrari втратила ще одного гонщика в страшній аварії під час тренувань на автодромі Модена. Зірковий гонщик Еудженіо Кастелотті тестував новий автомобіль Ferrari Grand Prix для наступного сезону. У спробі побити рекорд кола 26-річний пілот зачепив колесом поребрик на шикані і вилетів з машини. Автомобиль кілька разів перевернувся в повітрі і врізався в бетонну стіну, вбивши Еудженіо на місці.
Невідомо, чикають кіноглядачі вдалої миті, щоб подивитися «Ferrari» на великому екрані, чи вони воліють дивитися інші фільми. Одне можна сказати напевне: STX Entertainment, компанія, котра виділила 70% бюджету на кінострічку пам’яті Енцо, не сидітиме мовчки дивлячись на те, як її інвестиції зазнають грандіозного провалу.