Детройтське автошоу продовжується, і GMC представила повнорозмірний кроссовер Acadia в рестайлінгу на 2024 рік. Однак це не наша перша зустріч з кросовером, оскільки минулого місяця авторитетні авто-ЗМІ отримали його для тестування та вже почали ділитися враженнями.
Тим не менш, модель виграла від повного редизайну та переосмислення того, якою повинна бути Acadia. Зміни стають очевидними відразу, оскільки кроссовер став на 269 мм довшим і на 213 мм ширшим між осями.
Хоча модель тепер знову схожа за розмірами на Chevrolet Traverse, вони виглядають абсолютно по-різному. Це мудрий крок, оскільки Acadia легко ідентифікувати як продукт GMC завдяки помітній решітці радіатора, яка фланкована C-подібними фарами.
Рухаючись далі назад, ми бачимо елегантний кузов з м’якими вигинами та плавними поверхнями. Дизайнери також надали моделі виражені бедра та товсту D-стойку.
Задня частина більш еволюційна, але модель отримує тонкі задні ліхтарі та чорні акценти, які допомагають візуально розширити заднє вікно. Шанувальники моделі також зауважать іншу вихлопну систему з чотирма патрубками, яка черпає натхнення в Corvette.
Роскошний інтер’єр з 15-дюймовим дисплеєм
Хоча екстер’єр консервативний, салон використовує нову мову дизайну з горизонтальними лініями та елегантною естетикою.
Преміум-відчуття посилюється 11-дюймовою цифровою панеллю приладів та інформаційно-розважальною системою з 15-дюймовим портретним сенсорним дисплеєм. Крім забезпечення легкого доступу до Google Assistant та Google Maps, інформаційно-розважальна система є настроюваною та може відображати три окремі екрани одночасно. Нижня третина дисплея відведена під управління кліматом, і вони завжди видимі.
Відклавши екрани вбік, Acadia має відкрите та легке відчуття завдяки, частково, зниженій приладовій панелі. Складний селектор передач також був замінений на більш традиційний підрульовий перемикач. Інші особливості включають високоякісні матеріали, мінімалістичний дизайн та плаваючу центральну консоль зі зсувною кришкою.
Передні сидіння ідеально зручні та пропонують багато місця, а також хорошу підтримку. Хороші новини поширюються і на другий ряд, оскільки там достатньо місця для голови та ніг для дорослих.
У третьому ряду справи не настільки ж добрі, оскільки простір для ніг для дорослих буде суттєво обмеженим, якщо пасажири другого ряду не погодяться заради них зсунути своє сидіння вперед. Пасажирам на задньому сидінні також доведеться страждати від наслідків товстої стійки D, яка обмежує їх огляд назовні. Крім того, вхід та вихід можуть бути трохи незручними для людей з великою кількістю сивого волосся.
Однак не все так погано, оскільки в третьому ряду на диво багато місця для голови. Також є підстаканники та порти для зарядки USB, щоб ваші діти могли пити свої напої та розважалися в гаджети.
Ми дізнаємося більше деталей ближче до запуску, але GMC заявляє, що Acadia 2024 року має «майже на 80% більше вантажного простору за третім рядом» і «більше ніж на 36% за другим рядом». Представники компанії також повідомили нам, що модель буде пропонуватися з задньою полицею для вантажів, яка дозволяє використовувати багажник на двох рівнях.
Acadia AT4: більше кліренсу та просунутий повний привід
Клієнти, які бажають їздити на своїй новій GMC Acadia за межами доріг, можуть обрати комплектацію AT4, яка рекламується як найспроможніша Acadia всіх часів. Він має передню частину із збільшеним кліренсом, «реальною» захисною пластиною та червоними буксирними гаками. Модель також має унікальну решітку радіатора, глянцеві чорні акценти та розширені крила з вбудованими габаритними вогнями.
Оновлення продовжуються в салоні, де водії знайдуть ексклюзивний інтер’єр Forest Storm з прострочкою Mahogany. До них приєдналися додаткові хромовані елементи, спеціальні накладки на пороги та вишивка AT4 на підголівниках.
Однак це не просто пакет стайлінгу, оскільки позашляхова GMC Acadia AT4 має підвіску, орієнтовану на бездоріжжя, з додатковими 25 мм дорожнього просвіту. Модель також має ширшу колію та 18-дюймові колеса, обуті у всюдихідні шини. До них приєдналися система допомоги при спуску з пагорба, режим Terrain та ексклюзивна система повного привода з подвійним зчепленням, яка забезпечує «оптимальне зчеплення та керованість у складних умовах».
Acadia Denali стирає межу між преміум-класом та мас-маркетом
Denali майже синонімічний з GMC, і дизайнери на цей раз влучили в яблучко. Хоча екстер’єр відносно стриманий, топова модель має унікальну решітку радіатора та додаткові компоненти в колір кузова. До них приєднуються хореографічні світлові анімації та глянцево-чорна фарба на нижній частині кузова. Кросовер стоїть на 20-дюймових колесах, але клієнти можуть отримати опціональні 22-дюймові колеса, які є найбільшими з коли-небудь запропонованих для Acadia.
Що ще більш важливо, Acadia Denali має один з найкращих інтер’єрів у своєму класі. Двоколірні перфоровані шкіряні сидіння відразу привертають увагу, і вони мають підігрів та вентиляцію, а також стегані спинки та вишиті підголівники.
До них приєднується обробка деревом з лазерним гравіюванням, а також металеві акценти, які виглядають і відчуваються солідно. Denali також оснащується електроприводом складання другого та третього ряду сидінь, активною системою шумозаглушення та преміальною аудіосистемою Bose. Модель також може бути оснащена панорамним скляним дахом та підігрівом сидінь другого ряду.
Турбований чотирициліндровий двигун на 333 кінських сил
Потужність забезпечує абсолютно новий турбований 2,5-літровий чотирициліндровий двигун, який споріднений із 2,7-літровим мотором, що використовується в Canyon. Він генерує 245 кВт / 333 к.с. і 442 Нм крутного моменту, як і в Traverse, оскільки GM підвищила свої початкові оцінки продуктивності.
Це значне поліпшення порівняно з турбованим 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном, який виробляв 170 кВт / 231 к.с. і 349 Нм крутного моменту. Він також переважає старий 3,6-літровий V6, який видавав 231 кВт / 314 к.с. і 367 Нм крутного моменту.
Особливо примітним є збільшення крутного моменту, і представники GMC заявили, що ми можемо очікувати покращення паливної економічності. Ще зарано говорити про цифри, але двигун з’єднаний з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка може бути доповнена повним приводом.
І останнє, але не менш важливе: Acadia 2024 року може буксирувати до 2 268 кг. Це на 454 кг більше, ніж у його попередника, і достатньо для перевезення човнів чи кемперів.
Super Cruise приходить до Acadia
Однією із найцікавіших змін є додавання Super Cruise, яка дозволяє управляти автомобілем без рук на більш ніж 643 738 км доріг у США та Канаді. Система робить подорожі на далекі відстані значно менш стресовими та підтримує буксирування, а також автоматичну зміну смуг. На щастя, GMC не обмежує Super Cruise топовим Denali, оскільки система також буде доступна на AT4 і Elevation Premium.
Що стосується технологій, Acadia поставляється з цілим рядом стандартних систем допомоги водієві, включаючи попередження про фронтальне зіткнення, гальмування перед пішоходами та велосипедистами, гальмування заднього поперечного трафіку, автоматичне екстренне гальмування на перехрестях, автоматичне екстрене гальмування заднім ходом та покращене автоматичне екстренне гальмування. Також є адаптивний круїз-контроль, покращена допомога в утриманні смуги руху та система розпізнавання дорожніх знаків. Інші особливості включають IntelliBeam High Beam Assist, помічник паркування заднім ходом, оповіщення про велосипедистів збоку та нагадування про заднє сидіння.
Прибуде на початку наступного року
GMC Acadia 2024 року виготовлятимуть в Мічигані і, як очікується, новий кроссовер з’явиться в дилерських центрах на початку наступного року. Ціни будуть оголошені ближче до запуску, але поточна модель стартує з $38 195, і нова її версія, вочевидь, коштуватиме дорожче враховуючи її преміум-рестайлінг.