Hyundai запустила дві пілотні програми автоматизованої доставки з допомогою роботів-кур’єрів на модульній платформі PnD. Роботи проходять випробування практикою на базі готелю, житлового та комерційного комплексів на околицях Сеулу в Кореї.
По своєму дизайну робот-кур’єр від Hyundai доволі милий та виглядає дружелюбно. Його конструкція включає закрите сховище в верхній частині корпусу, монтоване на модульній платформі Hyundai PnD (вперше дане рішення було презентоване на виставці CES 2022 року в січні). Це чотириколісний робот, що віддалено нагадує R2D2 із всесвіту Зоряних Війн, але по частині інтелекту він все ж таки далеко відстає від свого вигаданого прообразу. Робот-доставщик Hyundai має інтелектуальне управління, оснащений підвіскою для бережного транспортування вантажу, здатний самостійно адаптувати швидкість руху у відповідність до навколишньої обстановки та оснащений приводом на всіх чотирьох колесах. Безпеку та точність руху роботу забезпечують датчики LiDAR та камери, тому він повністю автономний.
Робот-доставщик проходить випробування на базі чотиризіркового готелю Rolling Hills, обслуговуючи його номерний фонд у графіку з 20:00 до 22:00 щоденно, доставляючи постояльцям їжу та напої. Щоб скористатися даною послугу гостю необхідно розмістити своє замовлення в спеціальному додатку для обміну повідомленнями Kakao Talk, де вони можуть відслідковувати хід доставки в режимі реального часу. Робот-доставщик пересувається між поверхами готелю з допомогою ліфту, але перш ніж заїхати до ліфту, він аналізує кількість людей всередині: якщо місця виявиться недостатньо, він дочекається наступного ліфту. Прибувши до вказаного номеру, він перейде в режим очікування, а як тільки гість відчинить двері, він розкриє своє сховище, щоб людина змога забрати свою посилку.
Другий робот-кур’єр Hyundai працює в корейському сервісі доставки Wowa Brothers, обслуговуючи житловий та комерційний комплекс в Сеулі. Щоб отримати посилку від робота, клієнту необхідно розмістити онлайн-замовлення через Baemin. Робот знаходить необхідний товар в торгівельному центрі, а потім доставляє його до вхідної двері клієнта.
В майбутньому Hyundai планує розширити набір послуг роботів-доставщиків, а також збільшити їх парк та час роботи.
«Роботи-кур’єри на платформі PnD дозволяють скоротити час доставки та підвищити безпеку за рахунок своєї технології автономності та здатності швидко долати перешкоди», — коментє Донг Джин Хен, голова лабораторії робототехніки Hyundai Motor Group. «Ми плануємо продовжити вдосконалювати свої послуги мобільності, зручності, безпеки та доступності для клієнтів з допомогою подібних пілотних проектів».
Запуск роботів-кур’єрів Hyundai є лишень частиною більш глобальної стратегії компанії по виходу на ринок автономних технологій, що переживає період бурхливого розвитку. Компанія вже вклала значні кошти в розробку безпілотних автомобілів та інших типів автономних роботів. В даний час служба доставки розглядається Hyundai як плацдарм для тестування можливостей та удосконалення технології в реальних умовах.