Вперше представлена ще на виставці CES 2018 року, система повнокерованого шасі e-Corner компанії Hyundai отримала вдосконалення в 2021 та в 2023 роках, досягнувши тої стадії, коли її справді зможуть розпочати використовувати в серійних автомобілях. Цим, як говорять представники Hyundai, вона має намір зайнятися ве через декілька років.
Нова технологія наділяє автомобіль не тільки здатністю «крабоходження» як у GMC Hummer EV, але в першу чергу значно підвищує маневреність автомобіля, дозволяючи йому рухатися та розвертатися практично в будь-яких умовах доріг та бездоріжжя. Для демонстрації потенціалу системи було використано новітній електромобіль Hyundai Ioniq 5, та його здібності справді вражають: завдяки системі e-Corner, він здатний рухатися вбік, а також розвертатися на 180 градусів на місці.
По суті, система e-Corner від підрозділу Hyundai Mobis — це чотириколісна платформа, здатна повертати кожне колесо на 90 градусів. Це дозволя автомобілю здійснювати паралельну парковку, рухатися вбік, їхати по діагоналі та навіть здійснювати повний розворот на місці із нульовим зміщенням в сторони. В компанії підкреслюють, що її інтегрована технологія підходить для компактних та середньорозмірних електромобілів, а також кроссоверів. В залежності від кузову, модуль e-Corner можна оптимізувати таким чином, щоб він не займав зайвого простору.
«Система крабу» від Hyundai Mobis все ще знаходиться на стадії прототипу та, ймовірно, її не варто чекати в серійних машинах надто рано: розробник має надію розпочати комерційне виробництво системи e-Corner в 2025 році (згідно із заявою, зробленою на CES 2021 року).