Двигуни всіх моделей «Рено» працюють тривалий час. Ці двигуни мають підвищену стійкість і працюють до повного зносу авто. Але є звісно і винятки, адже використання неякісного пального, мастила чи інші дії, що призвели до нештатної роботи, можуть спричинити поломку. Відновити авто зможуть лише майстри, за допомогою спеціального обладнання та використовуючи свій досвід та навички. В Львові ремонт двигунів для автомобілів марки «Рено» та більшості популярних марок автомобілів, пропонує сервісний центр «Гермес».
Більше про сервісний центр та його роботу і про послуги, що надаються центром саме з ремонту двигуна можна прочитати на сторінці https://germesavto.com.ua/remont-dvyguna/. Ми ж розглянемо питання щодо ознак, які вказують на необхідність обов’язкового звернення на СТО і які говорять про імовірність виходу з ладу елементів двигуна.
ТОП-10 ознак, що говорять про необхідність ремонту двигуна
Для того, щоб дізнатись про імовірну несправність двигуна варто звертати постійну увагу на характерні особливості роботи автомобіля. Якщо самодіагностика авто нічого не говорить чи сигналізує про інші несправності, варто обов’язково звертатись на СТО, якщо виявлено:
- Суттєве зниження потужності роботи двигуна, що є не характерним для автомобіля і демонструється на різній швидкості та за різних режимів роботи;
- Двигун дуже довго починає прогріватись, навіть тоді, коли погода тепла або виконані всі необхідні для швидкого розігріву двигуна, дії;
- Паливо – бензин чи дизель – двигун використовує в значно більшій кількості, ніж це передбачено паспортними даними;
- Старт автомобіля є тривалим або він відбувається не одразу, а тільки з другого, третього разу чи взагалі може починати роботу неочікувано;
- Під час старту автомобільного двигуна з’являється шум, що не є характерним для роботи двигуна цієї моделі – тріск, гуркіт та інші шуми у циліндрах та інших елементах двигуна;
- Спалений бензин чи дизель має незвичний колір – дуже білий чи дуже чорний;
- Автомобіль починає працювати нестабільно, скидаючи чи набираючи оберти дуже швидко або навпаки дуже повільно;
- Шум під час роботи двигуна нагадує торохкотіння – немає рівномірного шуму механізмів;
- Під авто постійно збирається від декількох крапель до невеликої калюжі мастила;
- Активність двигуна не синхронізується з командами автоматизованої системи керування, наприклад не спрацьовує система падіння швидкості під час ввімкнення контролю курсу авто.
Коли треба в будь-якому разі звернутись на СТО для техобслуговування автомобіля
Автомобіль в будь-якому разі варто привезти на СТО для проведення поточного ТО після 10-15 тисяч кілометрів пробігу. Конкретні вимоги до кількості пройдених кілометрів автомобілем та відповідного зносу деталей, зазначається у техдокументації. Час, коли треба звертатися на СТО, розраховується в залежності від декількох особливостей:
- тип двигуна – бензиновий чи дизельний;
- наявність чи відсутність турбокомпресора;
- залежність від особливостей конструкційного рішення двигуна та паливної системи.