Упаковка не лише захищає продукт під час зберігання та транспортування. Вона є важливим елементом візуальної комунікації бренду. Сьогодні виробники харчових продуктів мають майже безмежні можливості презентувати свій продукт у найбільш привабливий спосіб. Чи справді споживачі «купують очима»? Які тренди сьогодні є найбільш популярними і в які рішення варто інвестувати? Ми зробили огляд найважливіших трендів.
Чи впливає упаковка на рішення споживачів про покупку?
Багато рішень про покупку ми приймаємо імпульсивно. Ціна – це ще не все, особливо коли мова йде про продукти харчування, які потрапляють на наш стіл майже щодня. Що ж є вирішальним, коли мова йде про продукти зі схожими властивостями та складом? Хороші асоціації з брендом, влучний слоган на кришці або навіть… колір упаковки. Ось чому виробники продуктів харчування все частіше звертаються до нестандартних форм реклами.
Найцікавіші маркетингові рішення в пакувальній галузі
Упаковка на замовлення
Упаковка – це голос бренду. Саме тому компанії з пакувальної галузі надають своїм клієнтам можливість вибору багатьох параметрів упаковки. Виробник «Пласт-Бокс Україна»: https://plast-box.com.ua/ надає широкий вибір кольорів та способів маркування. В результаті виробник отримує впевненість у тому, що його рішення, по-перше, унікальне, а по-друге, ідеально відповідає характеристикам продукту та маркетинговій стратегії компанії.
Інтерактивна упаковка
Стрімкий розвиток технологій спричинив зростання популярності інтерактивної упаковки, яка спонукає споживача до активної взаємодії з брендом. Як це виглядає на практиці? Хоча на перший погляд інтерактивна упаковка нічим не відрізняється від традиційної, вона має певну особливість, а саме: етикетку з кодом. Вся «магія» відбувається, коли її сканують за допомогою смартфона. Що побачить клієнт на своєму екрані? Все залежить від цільової групи та бізнес-завдань – це може бути історія створення продукту, історія бренду чи навіть… коротка гра.
Еко упаковка
Підвищення екологічної свідомості в суспільстві призвело до зростання інтересу до екології. Багато клієнтів перевіряють, з чого зроблена дана упаковка і чи придатна вона для вторинної переробки.
Екологічним може бути як вміст (сертифіковані екологічно чисті продукти), так і упаковка. Багато людей уявляють скляну або паперову тару, коли думають про екологічну упаковку. Але як щодо пластику, який активно використовується в харчовій промисловості? Чи можуть пластикові контейнери також претендувати на статус еко? Виявляється, що так. Виробник харчової упаковки «Пласт-Бокс Україна»: https://plast-box.com.ua/predlozhenie/vidra/galuzi/harchova-galuz/ дбає про те, щоб упаковка мала найменший вуглецевий слід, зменшуючи кількість первинної сировини. У контексті екології варто також вказати на можливості, які надає пластикова тара для хімікатів від виробника «Пласт-Бокс Україна»: https://plast-box.com.ua/predlozhenie/vidra/katalog-produktiv/, який пропонує клієнтам вибір: отримати упаковку повністю з первинної сировини або вибрати більш екологічний варіант, виготовлений на кількадесят відсотків із вторинної сировини. Еко упаковка відзначається дизайном, характерним для групи еко продуктів – завдяки цьому клієнт одразу розуміє, що він отримує продукт, який сприяє досягненню важливих для нього цілей, що зумовлює успіх у продажах.