Британський автовиробник Lotus продовжує відроджуватися з попелу, представивши концепт електромобіля під жіночою назвою Emeya, котрий почнуть виробляти серійно в 2024 році. Модель з динамікою розгону від 0 до 100 км/год за 2,8-секунди претендує на лаври знакового суперкару серед всіх моделей під прапором Юніон Джеку.
Колін Чапман, засновник Lotus, завзятий прихильник легкості та ефективності в автомобілебудуванні, продовжує крутитися в труні, оскільки його компанія не просто випускає другий важкий електромобіль в статусі флагману, але робить з нього чотиримісний седан, що суцільно протиречить його принципам. Однак нове правління Lotus бачить майбутнє автомобілів інакше, та має право діяти по своєму.
Готуючись до виробництва з наступного року, Lotus Emeya слідує за стопами моделі Eletre та стане першим седаном компанії з моменту появи Carlton.
Lotus тримає в секреті всі подробиці, але відмічає, що модель має двомоторну систему повного приводу, що розвиває до 675 кВт / 918 к.с. потужності та 726 Нм крутного моменту. За розрахунками, цього має вистачити для розгону від нуля до ста за 2,78-секунди, перш ніж досягти максимальної швидкості 256 км/год. Однак останнє число здається сумнівним, оскільки Eletre R може розігнатися до 265 км/год.
Живлення забезпечується акумуляторною батареєю ємністю 102 кВт год, котра значно менша, ніж батарея в кросовері. Однак автомобіль отримає «провідні в галузі характеристики зарядки», які дозволять йому накопичувати 150 км запасу ходу всього за п’ять хвилин при використанні 350-кіловатного зарядного пристрою постійного струму. Якщо ви не сильно поспішаєте, то зможете зарядити акумулятор на 80% за 18 хвилин.
Електра в формі седану
Зовнішній вигляд Lotus Emeya не викликає сюрпризів, оскільки він повторює кутастий дизайн Eletre. Lotus не говорить багато, але у автівки тонкі освітлювальні елементи та випуклий капот. До них приєднується активна решітка радіатору, активний дифузор та активний спойлер.
Спускаючись до боковин, ми бачимо двірні ручки що не виступають та камери замість дзеркал. Дизайнери також додали автомобілю контрастні чорні передні стойки, котрі переходять в дах цього ж кольору. Серед інших відмінностей – вентильований задній бампер та тонка світлова смуга.
Елегантний та мінімалістичний салон
Lotus лишень мигцем показав салон, але ми можемо побачити мінімалістичний інтер’єр з чотирма окремими сидіннями. Тим не менш, попередні шпіонські фото показували задній диван, тому клієнтам, ймовірно, запропонують вибір між окремими сидіннями, або диваном позаду.
В будь-якому випадку, модель оснащена плоским кермом та невеликим цифровим кластером приладів. До них приєднується плаваюча інформаційно-розважальна система, котра виглядає як плагіат Tesla. Компанія не вдається в подробиці, але, ймовірно, вона буде розміром 15,1-дюйми, як у кроссовера.
Крім того, в оздобленні салону використовується вуглецеве волокно та елегантна фурнітура. Lotus також зазначає, що модель отримує вставки з алькантари та шкіри наппа, а також перероблені волокна з індустрії моди на знак шани до стійкості.
Lotus випустить додаткові подробиці в четвертому кварталі, але модель буде оснащена аудіосистемою KEF, а також електронно-керованою пневматичною підвіскою. Остання автоматично змінює свої налаштування в процесі поїздки на основі датчиків, котрі «відчувають дорогу 1 000 разів в секунду».