Four Seasons намагається переосмислити поняття яхти, принаймні, в тому вигляді, як його розуміє більшість людей. На прес-конференції на яхт-шоу в Монако представники Four Seasons озвучили нову порцію інформації про намір побудувати круїзний лайнер довжиною понад 200 метрів. Очікується, що його будівництво обійдеться в понад $420 мільйонів, і його запуск запланований на кінець 2025 року.
Ларрі Піменталь, президент і генеральний директор Marc-Henry Cruise Holdings, яка курує проектування та будівництво судна, заявив, що цей лайнер не схожий ні на одну іншу супер’яхту в світі. На ньому зможуть розміститися 195 гостей у 95 каютах, а екіпаж складатиметься приблизно з 210 осіб.
Ми створюємо щось унікальне, нову категорію яхт. Якщо оцінити простір, який ми виділяємо на кожного гостя нашого судна, то вийде найвищий коефіцієнт зручностей у пасажирському судноплавстві. Ми витрачаємо по 4,3 мільйона доларів на каюту. У інших судах немає нічого і близько схожого на це.
Ларрі Піменталь, президент і генеральний директор Marc-Henry Cruise Holdings, відповідаючи на запитання про те, чи слід називати це яхтою чи невеликим круїзним лайнером.
За словами Піменталя, екіпаж судна складатиметься з шеф-кухарів і персоналу Four Seasons. Це найважливіша відмінна риса даної яхти від приватних супер’яхт.
Компанія розкрила більше деталей про дизайн, включаючи чотирипалубний флагманський сьюїт Funnel у передній частині лайнера, площею понад 880 квадратних метрів, з найбільшою вигнутою скляною конструкцією з усіх, які можна побачити в інших судах. Нижній поверх Funnel являє собою повнорозмірну квартиру з власною кухнею та виходом на приватну палубу. Розсувні стіни дозволяють трансформувати житлові приміщення по всій яхті.
Four Seasons не опублікував рендери кают або інших внутрішніх приміщень, але президент і генеральний директор Four Seasons Алехандро Рейналь зазначає, що дизайни інтер’єрів лайнера близькі до завершення. Яхта Four Seasons вже привернула увагу провідних клієнтів бренду, додав Рейналь, і багато з них будуть серед гостей, які відправляться з лайнером у його перший круїз.
Tillberg Design відповідає за дизайн лайнера, який набагато більше схожий на яхту, ніж на будь-який круїзний лайнер. Серед примітних зручностей можна побачити 20-метровий басейн, натхненний культовою супер’яхтою Christina O 1960-х років, на якій відпочивали багато провідних політиків і голлівудських зірок.
Будівництво корабля бере на себе італійська верф Fincantieri. До технічних особливостей відносять досконалий дизельний двигун, передову стабілізацію та можливість переходу на зелений метан, коли ця технологія просунеться вперед. Верф випробувала понад 1000 форм корпусу для отримання оптимальної продуктивності.
На яхті Four Seasons також будуть дві розсувні платформи, які розкладатимуться з протилежних сторін судна, щоб гості могли спускати на воду катери або займатися водними видами спорту.
Гостями курорту на воді від Four Seasons не обов’язково будуть власники яхт або інші любителі човнів, але Піменталь сказав, що цільова аудиторія – це заможні люди, які займаються розкішним туризмом. «Ми дійсно опинилися в сегменті без конкурентів», – каже Піменталь. «Гнучкість дизайну, тип розкоші та розмір кают виділяють наше судно».
У перший сезон круїзний лайнер Four Seasons відправиться в зимові та весняні круїзи по Карибському морю. Потім судно переміститься в Середземне море, досліджуватиме Французьку та Італійську Рив’єру, і за ними грецькі острови. Маршрут першого року включає відвідування 33 країн та 137 портів. В 2026 та 2027 роках флот Four Seasons доповниться ще двома яхтами аналогічного класу.