Компанія Rolls-Royce вступила в епоху електрифікації, випустивши свій перший серійний електромобіль під назвою Spectre, більше ніж 120 років потому, як ідею електромобіля Roller вперше запропонував засновник компанії Чарльз Роллс.
Rolls-Royce Spectre представляє собою розкішне купе, що займає в ціновій ієрархії виробника місце між позашляховиком Cullinan вартістю $350 000 та лімузином Phantom за $460 000, хоча точні ціни не будуть озвучені до кінця 2023 року, коли розгорнуться поставки перших серійних електромобілів покупцям.
Володіючи вражаючою колісною базою 3 210 мм, та величезною вагою 2 975 кг, Spectre приховує всередині алюмінієву просторову раму з просто велетенською батареєю, завдяки чому жорсткість кузову зросла на 30% в порівнянні із будь-яким іншим автомобілем Rolls-Royce до нього. При цьому деталізація по технічним характеристикам автомобіля не розкривається, в тому числі невідома ємність акумуляторної батареї: відома лишень її вага 700 кг, а також діапазон ходу до 520 км за WLTP. Враховуючи розмір та вагу машини, можна припустити ємність акумулятора вище за 100 кВт год.
Rolls-Royce в кращих традиціях англійського консерватизму не розголошує навіть конфігурацію електричної трансмісії Spectre. Відомо лишень, що пікова потужність складає скромні 577 к.с., дозволяючи машині розганятися від 0 до 100 км/год за 4,5-секунди.
В будь якому випадку, такого запасу продуктивності цілком достатньо автомобілю, побудованому спеціально для безтурботних туристичних вояжів від Ніцци до Сен-Тропе та назад. В Rolls-Royce кажуть, що саме на серпантинах півдня Франції вони тестували інноваційну систему підвіски Planar, котра роз’єднує стабілізатори поперечної стійкості, попереджаючи розкачування кузову. Плюс в систему входять адаптивні амортизатори та повнокероване шасі.
Візуально Rolls-Royce Spectre черпає натхнення в попередньому поколінні дводверних автомобілів компанії, таких як купе Wraith та Phantom, але виглядає ширше та нижче своїх попередників. Частково це пов’язано з низкопрофільним дизайном радіаторної решітки, котра встановлює новий рекорд ширини для автомобілів Rolls-Royce. Гриль цієї решітки ефектно підсвічується 22 світлодіодами, а вузькі смужки ДХВ в верхній частині решітки дуже модно з нею сусідствують. Як і в найдорожчих автомобілях материнської компанії BMW, справжні фари Rolls-Royce Spectre розміщені в заглибинах під надвузькими світлодіодними ДХВ.
Rolls-Royce Spectre будуть ставити з заводу на 23-дюймові колеса, що є максимальним розміром за майже 100 років історії компанії. Всередині архітектура приладової панелі схожа на інші актуальні автомобілі виробника, але із додаванням в неї цифрового дисплея зі сторони пасажиру. На кінець, світлодіодна ілюмінація стелі тепер плавно переходить у відповідну підсвітку дверних карт.