Довго сумніваючись та експериментуючи з концептами, Cadillac, на кінець, повернувся в сегмент ультра-розкішних автомобілів та представив флагманську модель під назвою Celestiq. Він в принципі перевершує будь які варіанти розкоші від Tesla, залишає далеко позаду BMW та навіть Lucid Air.
Заснований на дизайні представленого раніше цього року концепту, серійний Cadillac Celestiq оснащений акумулятором ємністю 111 кВт год, котрий живить двомоторну трансмісію, що розвиває 608 к.с. / 447 кВт потужності та 867 Нм крутного моменту. Ця повнопривідна установка дозволяє автомобілю розганятися від 0 до 96 км/год за 3,8-секунди та долати на одній зарядці відстань до 483 км.
Не дивлячись на свій флагманський статус, Celestiq підтримує зарядку постійним струмом потужністю до 200 кВт. Це меркне в порівнянні з 350 кВт у Porsche Taycan та Hyundai Ioniq 5, однак дозволяє набирати за 10 хвилин підключення до розетки запасу енергії на 126 км.
В Cadillac стверджують, що модель Celestiq розроблялася для забезпечення «максимальної плавності руху без жертв». В рамках цих зусиль електро-фастбек оснастили адаптивною пневматичною підвіскою, магнітною системою контролю плавності руху та активною системою рульового управління задніми колесами, котра дозволяє їм повертатися на кут до 3.5 градусів в різних дорожніх сценаріях. Вони можуть повертатися синхронно з передніми колесами, або ж в протилежну їм сторону, для покращення маневреності на низькій швидкості та підвищуючи стійкість на високій.
Це тільки верхівка айсбергу ультра-розкоші від Celestiq, оскільки він оснащений технологією активного контролю кренів та системою рульового управління з електропідсилювачем, здатною автоматично обирати ідеальне передаточне число на рульовій колонці в залежності від швидкості автомобіля. Інженери оснастили флагман п’ятиричажною передньою та задньою підвісками з ізоляторами, котрі точно налаштовані для мінімізації перешкод в салоні, але при цьому забезпечують належне відчуття дороги та керованість.
Далі виробник заявляє про розробку для Cadillac Celestiq «зовсім нової архітектури, призначеної виключно для даної моделі». Вона основана на платформі Ultium та забезпечує «максимальне втілення ультра-розкоші й неперевершеної індивідуальної настройки під клієнта завдяки новітнім технологіям виробництва». Кадилак не вдається в подробиці, але відмічає, що днище фастбеку складається із шести великих алюмінієвих компонентів, відлитих в пісочних формах, кожна з котрих замінює від 30 до 40 компонентів в порівнянні із застосуванням типової штампованої конструкції.
В конструкцію флагману Кадилак також входить 115 надрукованих на 3D-принтері деталей, включаючи віконні перемикачі, поручні, декор консолі та структурні елементи. У виробництві машини буде використаний метод «гнучкого виготовлення», при котрому металеві листи згинають та отримують з них унікальні форми, необхідні для отримання неповторного дизайну Celestiq.
Серійний Cadillac Celestiq повністю повторює концепцію, а його кузов виготовлений з декількох видів матеріалів, включаючи легке вуглецеве волокно. Передня частина наслідує дизайн Lyriq та має повністю закриту радіаторну решітку, оточену фарами Digital Micromirror Device з 1,3 мільйона пікселів кожна.
Продовжуючи рух назад, можна відмітити стрімке вітрове скло, що переходить в нахилений скляний дах з деяким набором «розумних» можливостей. Зокрема, вона розділена на чотири зони чутливості, дозволяючи контролювати кількість потрапляючого в салон світла на основі технології зважених частинок.
Далі дах плавно перетікає в заднє скло та фактично закінчується в області активного заднього спойлеру. Всі двері в машині з електроприводом відкриття та закриття, а також доступні 23-дюймові ковані алюмінієві диски з літніми шинами Michelin Pilot Sport EV.
В салоні Celestiq продовжує розвивати новий напрямок дизайну Cadillac, дотримуючись мінімалістської естетики. При цьому він уникає «вау-фактору» Rolls-Royce Spectre за схожу ціну, а здається стерильним та м’яким.
Технології знаходяться в центрі уваги Cadillac Celestiq, оскільки 55-дюймовий дисплей займає всю ширину приладової панелі. Він поєднує цифрову комбінації приладів та інформаційно-розважальної системи для водія, а також окремий дисплей для переднього пасажиру. На центральній консолі розміщений 11-дюймовий центр управління, а заднім пасажирам надано свій 8-дюймовий екран для аналогічних функцій. До них приєднується іще пара 12,6-дюймових дисплеїв, утворюючих розважальну систему для пасажирів задніх сидінь.
Інші особливості включають в себе чотиризонний клімат-контроль, шкіряне облицювання ручної роботи та чисельні металеві акценті з анодуванням, тонким фрезеруванням та фінішним ручним поліруванням. Інтер’єр освітлює 450 світлодіодів, звук забезпечує аудиосистема AKG з 38 динаміками, є підігрів та вентиляція сидінь, підігрів підлокітників та система теплового масажу шиї.
В набір просунутих технологій входить напівавтономна система керування Ultra Cruise та виробник обіцяє налаштовувати кожний автомобіль під покупця по обширній програмі індивідуалізації, що виключає можливість виходу двох однакових автомобілів. В рамках цієї настройки покупці будуть працювати напряму з представниками та дизайнерами Cadillac, котрі допоможуть їм реалізувати унікальні та безпрецедентні можливості персоналізації.
Початок виробництва Cadillac Celestiq заплановано на грудень 2023 року, а ціни почнуться від $300 000. Модель будуть випускати невеликими партіями на заводі компанії в Мічигані (хоча домівкою Cadillac є Детройт).