Перша спроба китайського гіганта в галузі виробництва споживчої електроніки та смартфонів увірватися в сегмент електромобілів, вилилася в презентацію седана SU7, який вражає своїми характеристиками та потужністю до 673 к.с.
Битва електричних титанів, що тривала кілька років між Tesla Model S та Porsche Taycan, набуває несподіваного повороту в 2024 році. Цей поворот називається Xiaomi SU7, і це перший автомобіль компанії, більш відомої своїми смартфонами, але має серйозні амбіції в автомобільному секторі.
На відміну від попередніх витоків інформації, сьогодні Xiaomi SU7 представлений офіційно, і розкриті всі деталі: від лінійки силових установок та запасу ходу, до навіть сили затискання ливарних машин, що використовуються для виготовлення кузова – 9 100 тонн, якщо вам цікаво.
Тепер ми знаємо, наприклад, що при довжині 4997 мм і колісній базі 3 000 мм електромобіль SU7 на частку міліметра більший за обох своїх ключових суперників і неймовірно аеродинамічний, його ніс у стилі McLaren забезпечує коефіцієнт лобового опору лише 0,195. Архітектура Modena сумісна як з електричними системами на 400, так і на 800 вольт, а ще доступно кілька конфігурацій приводу та потужностей від двигунів, які зухвало (і заплутано) названі V6, V6s та V8.
Базовий Xiaomi SU7 V6 оснащений одним електродвигуном. Він відправляє 299 к.с. / 220 кВт і 400 Нм крутного моменту на задні колеса, розганяючи вас до 100 км/год за 5,28 секунди. Модель початкового рівня обмежена електрикою на 400 вольт, тому заряджається не так швидко, як її більш дорогі побратими, але все ж таки пропонує корисний запас ходу в 668 км від батареї на 73,6 кВт.
Топовий Xiaomi SU7 V8, з іншого боку, рухається двомоторною трансмісією, яка генерує 673 к.с. / 495 кВт, дозволяючи розганятися від 0 до 100 км/год за 2,78 секунди і досягати максимальної швидкості в 265 км/год, перевершуючи Porsche Taycan. Дана версія здатна проїхати 800 км на повному заряді своєї 101-кВт батареї, що далі, ніж може подолати Model S. Швидка зарядка на 800 вольт дозволяє додати 220 км запасу ходу за 5 хвилин або 390 км за 10 хвилин, якщо підключатися до відповідної високошвидкісної станції.
Не дивно, що з огляду на минуле Xiaomi, SU7 сфокусований на технологіях, як з точки зору допомоги водієві, так і інформаційно-розважальної системи, керованої 16,1-дюймовим центральним сенсорним екраном. Автономний пакет складається з лідарів, камер та радарів, які спочатку пропонують водіння по автомагістралі без допомоги рук та автоматичну парковку, але можуть розширити елемент автопілота на міські вулиці після проведення випробувань у 2024 році.
Єдине, чого Xiaomi не розкрила, це вартість, хоча генеральний директор Лєй Цзюнь визнав, що перший автомобіль компанії не буде дешевим, чого і не очікуєш від будь-якого конкурента Porsche Taycan. Ціни повинні бути оголошені в найближчі кілька місяців, разом з подробицями про те, які країни за межами Китаю отримають SU7 першими.