Нідерландська пивоварна компанія Heineken об’єдналася із знаменитим дизайнером кросівок Домініком Камбріоне та додала до свого продуктового портфоліо унікальні… кросівки обмеженої серії під назвою Heinekicks, з наповненими пивом підошвами. Разом із кросівками випущене нове пиво Heineken Silver, зварене в знак поваги новацій для нового покоління споживачів.
Кросівки Heinekicks уособлюють знаменитий пивоварний бренд, несуть його ім’я та фірмовий дизайн, поєднуючи в своїй палітрі червоний, зелений та сріблястий кольори, а також заповнені пивом Heineken Silver в своїх підошвах.
Співпраця із Домініком Камбріоне для голландських пивоварів — це виключно правильний рекламний хід, оскільки кросівки його дизайну носять світові знаменитості рівня Леброна Джеймса, діджеїв Khaled та Drake. Кожна пара кросівок в лімітованій серії буде мати безколірну підошву, через стінки котрої можна бачити золотисте пиво Heineken Silver всередині. Крім того, в язички кросівок вмонтовані відкривачки для пляшок, просто із практичних міркувань.
Пиво Heineken Silver вводиться в підошви кросівок Heinekicks з допомогою спеціальної методики хірургічних ін’єкцій, що робить їх першим взуттям в світі, з яким можна ходити по пиву. Настільки ж символічно, наскільки й функціонально, оскільки ходження по наповненій рідиною підошві забезпечує власникові неочікуваний та унікальний букет вражень.