Migaloo стверджує, що здійснить революцію в світі суперяхт, побудувавши першу в світі підводну лодку для приватного використання з рівнем зручностей на борту, порівнянним з традиційними супер’яхтами.
Гігантське 282-метрове судно передбачає вертолітну площадку, а також басейн, кінотеатр, винні погреби, бібліотеку та багато іншого. Підводна лодка від Migaloo настільки величезна, що затмарює своїми розмірами ведучий підводний човен британського Королівського флоту HMS Astute довжиною 97 метрів. Хоча підводній суперяхті не передбачені балістичні ракети в списку опцій, вона здатна на майже все те ж саме, що й її військово-морські аналоги.
За словами Migaloo, їхня підлодка зможе розвивати швидкість 74 км/год під водою, що швидше гордості Королівського флоту, яка рухається зі швидкістю 55 км/год. Більше того, супер-підводний човен вартістю $2 млрд також зможе занурюватися на глибину 457 метрів і залишатися там протягом декількох тижнів. HMS Astute здатна погружатися на глибину до 299 метрів.
На підводній суперяхті також є місце для декількох гідроциклів, двох 15-метрових міні-підводних човнів на шість осіб і декількох підводних кают для спостереження. Звичайно, вона оснащена розкішним інтер’єром, включаючи 36-місну їдальню зі скляними стінами, що дозволяють гостям милуватися видами на підводне життя під час трапез. Вона також може похвалитися вражаючими 641 квадратними метрами приватних житлових приміщень для власника, а ще 305 кв. м. приймальних зон і 122 кв. м. гостьових кают.
Крістіан Гумпольд, засновник і генеральний директор Migaloo, повідомив, що підводна суперяхта обійдеться покупцеві дорожче $2 млрд. «Ми вважаємо, що наш приватний підводний човен стане найексклюзивнішою і найдорожчою річчю, якою може володіти людина», — сказав він в інтерв’ю для The Sun Online. «Ми єдина компанія в світі, яка пропонує приватні підводні човни розміром суперяхт».
За повідомленнями Гумпольда, власники суперяхт стають все молодшими, і «вони жадають ще більш екстраординарних і індивідуальних дизайнів». «Вони готові мати щось дійсно нове і унікальне, чого ніколи не було спроектовано і побудовано раніше — «звичайна» поверхнева яхта для них не така цікава — приватна підводна лодка — це те, що потрібно», — зазначив він.