Якщо ви пам’ятаєте про проект розкішних віл Lamborghini та вежу Aston Martin Residences, то вас, можливо, зацікавить ініціатива компанії Mercedes-Benz побудувати житловий хмарочос у самому центрі Дубая, де продаватимуться найдорожчі квартири в місті, не рахуючи вежу Бурдж-Халіфа.
65-поверховий хмарочос Mercedes-Benz Places Dubai буде побудований спільно з дубайським забудовником Binghatti. Разом компанії планують «злити в одне ціле світ автомобілебудування та архітектури» для отримання неймовірнішого житлового кластера в серці Дубая.
Башня Mercedes-Benz Places Dubai підніметься на 341 метр над жвавим центром міста. Вона обіцяє безперешкодний вид на Бурдж-Халіфа, а також «відмінний еліптичний екстер’єр», який, як стверджується, нагадує автомобілі Mercedes.
Mercedes-Benz Places Dubai розмістить всередині 150 квартир з двома, трьома та чотирма спальнями. Вони будуть «ретельно продумані», а покупці також зможуть придбати один з п’яти пентхаусів.
Компанії поки що не сильно розголошують подробиці про проект, однак Binghatti заявляє, що там також будуть «багатофункціональні об’єкти, що включають ресторани, спортивні та оздоровчі зони, лаунжі, торгові точки, виставкові площі та парковку». Забудовник продовжує, що проект передбачає «спектр передових та інноваційних рішень мобільності», включаючи зарядні пристрої для електромобілів, автоматичну парковку з послугою паркувальника та послуги водія. Якщо жителі захочуть зайнятися спортом, буде організована служба спільного використання велосипедів і скутерів.
Закладка фундаменту запланована на кінець цього року, і член ради директорів з продажів та маркетингу Mercedes Бритта Зегер заявила: «Запускаючи Mercedes-Benz Places в Дубаї, ми прокладаємо новий шлях, без проблем інтегруючи світ Mercedes-Benz в житлове середовище наших існуючих і потенційних клієнтів. Наше співробітництво з Binghatti Properties об’єднує досвід і довіру, ставши піонером у сфері нерухомості, що втілює нашу спільну пристрасть до інновацій».
Binghatti додала, що проект «підсилює стратегію Mercedes-Benz по зміцненню її позиції як найбажанішого автомобільного бренду в світі» і перенесе їх «ДНК дизайну, емоцій та інтелекту в фірмові житлові приміщення».