Дебют McLaren Artura на ринку виявився непростим. І хоча британському виробнику суперкарів вдалося впоратися із проблемою до самозаймання, все ж залишалося декілька проблем. Загальними критичними зауваженнями оглядачів були невдоволення звучанням слабкого гібридного двигуна V6 та обмеженим запасом ходу на електротязі. Деяких покупців також відлякувало те, що він зі старту пропонувався лише у версії купе.
Ніколи не було сумнівів, що McLaren відповість на останню скаргу, створивши Artura Spider. Але, можливо, більш дивною є новина, що компанія використовувала запуск Spider як платформу для впровадження цілого ряду інших змін, які будуть застосовані до всіх Artura в 2025 модельному році.
McLaren стверджує, що карбон-алюмінієва конструкція Artura настільки жорстка, що збільшення ваги Spider на 62 кг порівняно з купе майже повністю пояснюється механізмом складання жорсткого даху, а додаткових робіт з укріплення конструкції майже не знадобилося. І навіть з цим додатковим баластом споряджена маса родстера становить лише 1 475 кг, що досить мало для цього класу – Ferrari 296 GTS, до прикладу, важить 1 540 кг. Дах McLaren також швидший, ніж у Ferrari: для його складання потрібно тільки 11 секунд, проти 14 секунд у італійського конкурента.
Частково компенсувати збільшення ваги Spider порівняно з оригінальним купе Artura допомагає збільшення потужності 3,0-літрового двигуна V6 на 19 к.с., що стало можливим завдяки новій карті ЕБУ. Це збільшує потужність ДВЗ до 605 к.с., до якої додається ще 95 к.с., від електродвигуна, захованого всередині роботизованої коробки передач. Загалом Artura Spider – і всі інші Artura 2025 модельного року, оскільки модифікації поширюються і на купе, – тепер видають 700 к.с. потужності та 720 Нм крутного моменту.
Розгін з 0 до 100 км/год займає у родстера McLaren Artura Spider лишень 3,0 секунди, а дистанцыю в чверть милі він долає за 10,8 секунди. Перше число ідентичне до показника купе до збільшення потужності (модернізований хардтоп може бути швидшим), а друге – лише на десяту частку секунди більше. McLaren повідомляє, що електронно обмежена максимальна швидкість 330 км/год залишається без змін.
Але були внесені зміни, котрі зробили звучання Artura більш захоплюючим на шляху до максимальної швидкості. Вихлопна система має нові клапани, налаштований резонатор та конічні вихлопні труби, які, як стверджується, допомагають створити «чистіший» звук на середніх та високих обертах. Покупці, які бажають більшої гучності, можуть обрати додаткову спортивну вихлопну систему, яка використовує симпозер, що по суті є трубкою, яка направляє звукові хвилі в салон.
Інші оновлення на 2025 модельний рік включають покращення підвіски та трансмісії для швидшої реакції, переглянуте калібрування ABS та невелике збільшення запасу ходу в електричному режимі з 31 км до 33 км. Але, крім даху Spider, функцією 2025 року, яка, ймовірно, отримає найбільшу кількість переглядів на YouTube та TikTok, є режим “Spinning Wheel Pull-Away” (ривок із обертанням коліс). Суперкари зазвичай виглядають дуже незграбними, коли різко рушають з місця, якщо не активовано систему Launch Control, налаштування якої часто буває складним. Але з увімкненим режимом, який McLaren насправді повинен був назвати “Peel-Out Mode” (режим зриву покриття), ви можете просто натиснути праву педаль і рушити з місця в хмарі диму від шин Pirelli P Zeros. Це весела ідея від компанії, яка колись була такою консервативною, що навіть не дозволяла власникам вимикати ESP.
Новий McLaren Artura Spider коштує $281 008 / £221 500, що приблизно на $25 000 дорожче, ніж купе. Але припускаючи, що якщо ви можете дозволити собі одну, то можете дозволити собі й іншу, важко зрозуміти, чому б ви не взяли Spider, коли він пропонує майже все, що пропонує купе із закритим дахом, але із можливістю відкрити дах за допомогою кнопки всього за 11 секунд і насолодитися сонцем та вітром.