Попит на електровелосипеди наближається до плато, тому зараз найкращий час приєднатися до загального захоплення мікромобільністю. Вихід нового електровелосипеда, також відомого як двоколісний позашляховик під назвою Titan, є ще одним аргументом на користь цього, хоча він має дуже мало спільного з «мікро».
Titan – це велосипед типу фэтбайк з величезними шинами, масивний та громіздкий, і, завдяки цьому, він ідеально підходить для будь-яких пригод по бездоріжжю, які ви зможете для нього придумати. Перед нами давно обіцяний двоколісний електричний позашляховик від виробника велосипедів Fiido, анонсований наприкінці минулого року та прямо зараз він доступний для попереднього замовлення.
Поставки Fiido Titan повинні розпочатися найближчим часом, тому зараз найкращий час познайомитися з його характеристиками.
Фетбайки в даний час коштують копійки і, можливо, навіть втратили свою первинну привабливість для райдерів через їхнє збільшення присутності на ринку мікромобільності. Щоб ви не подумали, що Fiido намагається заскочити в сегмент фэтбайків на готових рішеннях, просто масштабувавши їх, компанія рішуче підкреслює, що на відміну від інших велосипедів у її асортименті, Titan був спроектований як такий з чистого аркуша.
Крім 26-дюймових коліс, взутих у 4-дюймові товсті шини, Titan має кілька функцій, покликаних зробити його безпечним і надійним засобом пересування незалежно від того, куди ви на ньому поїдете.
Однією з них є наявність 4-поршневих гідравлічних гальм з більш товстими гальмівним дисками, що забезпечують миттєве гальмування для всіх 200 кг корисного навантаження. Дійсно, Titan пропонує на 50 кг більше корисного навантаження, ніж інші аналогічні велосипеди. Іншим плюсом є монолітні колеса, розроблені для спрощення обслуговування та загальної довговічності.
Titan живиться від 750-ватного двигуна, пікова потужність якого перевищує 1100 Ватт, і він обмежений максимальною швидкістю 25 км/год для країн ЄС. Для країн, що не входять до складу ЄС, двигун здатний розігнати масивний велосипед до 45 км/год.
Допомога двигуна плавна та інтуїтивно зрозуміла завдяки запатентованому датчику крутного моменту Fiido, розробленому для вантажних велосипедів. 9-швидкісний задній перемикач повинен зробити будь-який ландшафт, з яким ви зіткнетеся в своїх пригодах, легко подоланим.
Запас ходу оцінюється в 135 км в режимі допомоги мотора і може бути збільшений до 400 км завдяки багажнику для двох акумуляторів і можливості встановлення додаткових акумуляторів на велосипед. Комплектація двох акумуляторів з велосипедом – це не новина, але це перший раз, коли ми чуємо про електровелосипед, що пропонує можливість проїхати чотири сотні кілометрів на трьох акумуляторах. Виправдовуючи свій статус «позашляховика», Titan дійсно готовий працювати понаднормово.
Серед інших функцій – водонепроникний дисплей IP67 в центрі керма, 60-мм регульовані амортизатори попереду, передні та задні фари, зручне сидіння Velo і просте розблокування через додаток або за допомогою пароля. У світлі всіх розмов про безпеку двоколісних електротранспортних засобів варто згадати, що Titan має сертифікат UL 2849, який підтверджує вогнестійкість системи його електричного приводу.
З алюмінієвою рамою і вагою 29,5 кг Titan підходить для райдерів ростом від 155 см до 200 см, завдяки скошеній нижній трубі. Вартість починається з $1699, що включає в себе набір безкоштовних аксесуарів, таких як передні та задні крила, задній багажник і корзину.