Компанія Audi представила новий електричний гірський велосипед, котрий отримав дуже довгу назву The Audi electric mountain bike powered by Fantic. Його покупка обійдеться фанатам компанії щонайменше в $10 000. Надиханий ралійним болідом Audi RS Q e-tron Dakar, це, по суті, двоколісний позашляховик, котрий, як стверджується, вартує своїх грошей.
Багато автомобільних компаній останнім часом не приховують своєї зацікавленості у випуску електровелосипедів: минулого року було представлено повнопривідний електровелосипед Hummer EV, а Polestar оголосила про розробку електробайку сумісно з Allebike, тоді як у Porsche в асортименті вже є парочка подібних велосипедів. Для виходу на ринок Audi об’єдналася з італійським виробником електровелосипедів Fantic.
Результатом став двоколісний позашляховик, але з приводом тільки на задній осі. Він приводиться до руху 36-вольтовим електродвигуном Brose S-MAG потужністю 250 Вт та крутним моментом до 90 Нм. Він живиться від акумуляторної батареї ємністю 720 Втч, вмонтованої в алюмінієву раму з пір’ям з вуглицевого волокна. Велосипед оснащений компонентами Sram GX Eagle, безкамерними колесами Mavic E-DEEMAX та шинами Vittoria. Цікаво, що колеса встановлено різнорозмірні: 27,5-дюйми позаду та 29-дюймів спереду. Згідно Audi, її електровелосипед почуває себе королем дороги на будь-якій місцевості, та відмінно витримує даунхілл. Із ходом підвіски 180 мм в це легко повірити.
«Ми сміливо взяли на себе зобов’язання стати лідером в забезпеченні стійкої мобільності преміум-класу», — прокоментував новинку Ендрю Дойл, директор підрозділу Audi UK. «Електричний гірський велосипед Audi, створений разом з Fantic — іще один фантастичний приклад того, як ми можемо розширити нашу пропозицію мобільності для клієнтів, що виходить за межі відмічених нагородами автомобілів, на котрих вони їздять».
Кому відома назва компанії Fantic, можуть помітити, що характеристики електровелосипеду Audi дуже близькі до характеристик моделі XEF 1.9 Factory. Він коштує $8 500, тому зв’язок із Audi обходиться в $1 500.
Факти про велосипеди Audi
- Велосипеди Audi почали виробляти в 2005 році. Це була спроба компанії розширити свій бізнес за межі автомобільної індустрії.
- Перший свій велосипед Audi випустила сумісно із німецькою компанією Kettler, котра спеціалізується на виробництві велосипедів та фітнес-устаткування.
- В 2012 році Audi представила свій перший електричний велосипед Audi e-bike Wörthersee, створений підрозділом Audi Concept Design з Мюнхену.
- В 2015 році Audi представила свій перший шосейний велосипед Audi Sport Racing Bike, котрий було створено в співробітництві з німецьким виробником велосипедів Lightweight.
- В 2019 році Audi випустила свій перший велосипед із системою повного приводу Quattro, котрий забезпечує повний контроль над будь-якою поверхнею. Велосипед Audi e-bike Sportslight оснащено двома електродвигунами — по одному накожному колесі.
- В 2019 році вийшов концептуальний велосипед Audi Bike Sphere, котрий поєднує в собі елементи велосипеду та технологій безпеки. Велосипед оснащено камерами та датчиками, що попереджають велосипедиста про наявність небезпек на дорозі.
- В 2020 році вийшла лімітована серія велосипедів Audi Sport e-tron GT, котрі було сконструйовано на честь випуску нового електричного седану Audi e-tron GT.
- В 2021 році Audi представила свій перший велосипед з двигуном на водневих паливних елементах — модель e-bike Hydrogen. Велосипед має потужність 250 Вт та здатний проїхати на одній заправці воднем до 150 км.
- Велосипеди Audi використовують високотехнологічні матеріали, такі як вуглицеве волокно, алюміній та титан, що дозволяє створювати виключно легкі та міцні рами.
- Компанія Audi продає велосипеди не тільки в Німеччині, але й в інших країнах, таких як Франція, Італія, Іспанія, Бельгія, Австрія, Швейцарія, Нідерланди та Японія..