Слідом за суперкаром M1, розробленим компанією BMW при участі Lamborghini в 1970-х роках, баварський автовиробник викотив на публіку довгоочікувану другу модель в історії підрозділу BMW M, розроблену виключно в його майстернях. Серійній моделі передував однойменний концепт, показаний в кінці листопада 2021 року. Зустрічаємо BMW XM — супер-кроссовер, призваний не тільки лякати дітей громіздкими радіаторними решітками та вузькими роздільними фарами, але й дивувати дорослих людей своїми характеристиками. В основі спортивного кроссовера лежить кластерна архітектура CLAR X7 та на ринок він виходить виключно як плагін-гібрид із V8.
Інтегрований в восьмиступінчасту коробку передач M Steptronic електромотор допомагає 4,4-літровому V8 розвивати потужність 480 кВт / 653 к.с. ДВЗ оснащений поперечним випускним колектором та двійним турбонаддувом. В сумі получається 800 Нм крутного моменту. В розгоні з нуля до ста кроссоверу необхідно всього 4,3-секунди, а його максимальна швидкість сягає 250 км/год. Встановивши набір M Driver’s Package можна підвищити максимальну швидкість повнорозмірного позашляховика до 270 км/год.
Причому з середини 2023 року BMW XM стане іще потужнішим в специфікації Label Red, котра буде розвивати 748 к.с. та 1 000 Нм. Ціни відповідні: за «звичайний» XM проситимуть $159 000, а за Label Red від $185 000.
Супер-кроссовер BMW XM має довжину кузову 5 110 мм та колісну базу як у X7 довжиною 3 105 мм при вазі 2 750 кг, що доволі важко навіть по стандартам X7. Як би там не було, сімейний X7 не здатен проїхати 50 км в повністю електричному режимі, а XM може. Виробництво BMW XM налагоджується на американському заводі компанії в Спартанбурзі, Північна Кароліна, старт конвеєру очікується в кінці 2022 року.