Ніхто не хоче йти на компроміси, проте всі вимушені грати за їх правилами. Особливо гостра битва компромісів ведеться в сегменті доступних електромобілів, де майже єдиним шансом вкластися в бюджет $30 000 є покупка хетчбеку. Але Chevrolet вирішив змінити це правило гри, представивши новий компактний кроссовер Equinox EV.
Новинка від Chevrolet вкладається в бюджет хетчбеків, деякі з яких не дуже перспективні із точки зору споживача: MINI Cooper SE, наприклад, проїжджає непробачні 183 км на одній зарядці, а Mazda MX-30 й того менше — 161 км. Equinox 2024 модельного року вривається в цю реальність із запасом ходу до 483 км, при тому що це більш просторий кроссовер, а не хетчбек, він напханий високими технологіями та в базовій версії коштуватиме біля $30 000.
Що ззовні 🚙
Перші фото Chevrolet Equinox EV почали проникати в Мережу ще в січні, та його стильний дизайн вражає. Дизайнери називають його «крутим по-американськи» та виводять в головні фактори аеродинаміку. Це одразу видно спереду по кутастому обличчю із тонкими смужками світлодіодних фар та виразним контрастним обводам секції радіаторів (хоча значна її частина тільки імітує решітку, на ділі виконуючи лише декоративну функцію).
Іще одна видатна особливість це дверні ручки урівень з кузовом, що доволі рідко зустрічається в даній ціновій категорії. Окрім покращення аеродинамічних характеристик кузову, ці ручки придають кроссоверу обтічний дизайн та преміальний зовнішній вид.
Пропорції також грають важливу роль: Equinox EV нижчий, довший та ширший за свої аналоги в класі на ДВЗ. Окрім збільшення розмірів, він стандартно стоїть на 19-дюймових легкосплавних дисках, а в більш дорогих комплектаціях навіть на 20- чи 21-дюймових з оптимізованою аеродинамікою.
Всі найсильніші сторони дизайну електро-кроссовер Chevrolet Equinox EV розкриває в версії RS з чорним обличчям та опційно чорним дахом. Комплектація 1LT пропонує білий дах.
Що всередині 🛋️
Chevrolet добився великих успіхів в дизайні автомобільних інтер’єрів та Equinox EV продовжує цей тренд із сучасною кабіною, котра вже в базовому варіанті хвалиться 11-дюймовим екраном цифрового кокпіту, а також 11-дюймовим екраном інформаційно-розважальної системи. В версії 1LT пропонується плаваюча центральна консоль, багато металевих акцентів та круглі вентиляційні прорізи. До них приєднуються тканинні сидіння та багато жорсткого пластику. В той час як жорсткий пластик очікуваний в даній ціновій категорії, салон обіцяє бути просторим, при заявлених Chevrolet до 1 614 літрах простору для завантаження.
Щаблем вище, в комплектації 2LT додається підігрів рульового колеса, підігрів передніх сидінь та водійське сидіння із вісьма регулюваннями. Модель також може бути оснащена 17,7-дюймовим екраном інформаційно-розважальної системи, таким же, як в Blazer EV. Версія 2RS багато в чому ідентична, але в неї встановлений плоский руль, а оздоблення має більш спортивний дизайн.
Комплектації 3LT та 3RS більш розкішні, оскільки в них вже обіцяють ставити передні сидіння із підігрівом та вентиляцією (пасажирське сидіння із шістьма електрорегулюваннями), а також підігрів задніх сидінь. Далі в скарбничці є двозонний клімат-контроль та стандартно доступна 17,7-дюймова інформаційно-розважальна система. Інші особливості включають задні двері з електроприводом та датчиком безконтактного відкриття, тоді як люк в даху та аудиосистема Bose доступні в каталозі опцій.
Що під капотом ⚙️
Chevrolet не приводить детальні специфікації, але підтверджує: для Equinox EV розроблений асортимент силових агрегатів. В початковій версії 1LT буде пропонуватися як стандартна батарея, так і більш ємнісна, з можливістю вибору переднього або повного приводу.
Версії із переднім приводом оснастили одним електродвигуном з розрахунковою потужністю 213 к.с. / 157 кВт та крутним моментом 327 Нм. Система повного приводу додає другий двигун на задню вісь, а також збільшує потужність до 294 к.с. / 216 кВт та крутний момент до 469 Нм.
Що стосується запасу ходу, стандартна батарея дозволяє кроссоверу проїжджати біля 400 км без підзарядки, а із акумулятором збільшеної ємності цей показним збільшується до 483 км, проте з повним приводом скорочується до 451 км. Також варто відмітити, що батарея малої ємності доступна тільки в комплектації 1LT, а для замовлення повного приводу необхідно оновитися до батареї розширеного діапазону.
Кожна година підзарядки зі стандартним зарядним пристроєм потужністю 11,5 кВт додає 55 км запасу ходу, а в топовій версії 3RS з підтримкою зарядної потужності 19,2 кВт ця швидкість зростає до 82 км в годину. Це для домашнього використання. В дорозі власники Chevrolet Equinox EV будуть вдячні базовій підтримці зарядних пристроїв постійного току потужністю до 150 кВт, що здатні добавляти по 113 км запасу ходу за кожні 10 хвилин підключення.
І останнє, проте не менш важливе: Chevrolet Equinox EV можна буде використовувати як автомобіль забезпечення арсеналу побутових пристроїв в кемпінгу, що видає мережеву потужність до 3 кВт. Це означає можливість живити від кроссоверу все, від холодильника чи телевізора, до електричної плити або електроінструменту.
Super Cruise або майже автопілот від Chevrolet 🎮
Новий Chevrolet Equinox EV буде поставлятися в стандартній комплектації з системою автоматичного екстреного гальмування, гальмування перед пішоходами, попередження фронтальних зіткнень та системою утримання в смузі руху. В списку також є система моніторингу сліпих зон, система екстреного гальмування при їзді заднім ходом та система допомоги при парковці заднім ходом. До них приєднується автоматичне дальнє світло IntelliBeam та система попередження про небезпеку для водія.
На цьому список технологій не закінчується: в Equinox EV буде доступний адаптивний круїз-контроль, проекційний дисплей та система кругового бачення HD Surround Vision. Накінець, додана напівавтономна система керування Super Cruise, що дозволяє їхати без рук на окремих ділянках трас в США та Канаді загальною протяжністю понад 640 000 км.
Продаж стартує з осені 2023 року 💰
Chevrolet Equinox EV заявлений як модель 2024 року та першочергово буде доступний лишень в обмеженому переліку комплектацій. Повний модельний ряд розкриють протягом року, а найдешевшу комплектацію 1LT відкриють останньою. З Equinox компанія закріпить свою репутацію виробника електромобілів, оскільки на момент виходу даного кроссоверу Chevrolet буде представлений в трьох найпопулярніших сегментах в США: компактні кроссовери, середньорозмірні кроссовери та повророзмірні кроссовери.