Купажовані віскі різного терміну витримки легко дізнаються цінителі дорогих напоїв по прямокутній похилій етикетці. Це Johnnie Walker – популярний у всьому світі скотч. Розберемося, у чому секрет успіху бренду.
Johnnie Walker: історія компанії
Витоки історії датуються 1820 роком, коли Джонні Вокер залишився без батька і був змушений у 15-річному віці керувати бакалійною лавкою у місті Кілмарнок. Юнак купажував чаї, за що й здобув популярність. Віскі став купажувати його син Олександр. Він зробив продаж алкоголю сімейним бізнесом у 1867 році, коли випустив перший віскі Old Highland. Складний смак та високу якість алкоголю прославили родину. Перша гуральня була створена онуками Джонні Уокера. У 1893 році була придбана ферма, де почали виготовляти віскі Johnnie Walker, яку ми знаємо сьогодні. У 1909 вперше були використані назви Red Label та Black Label. Однією з фішок алкоголю стала відсутність відображення терміну витримки. Спиртне відрізняється за кольором.
Маркетингові стратегії компанії
Маркетологи діяли активно. Щоб алкоголь отримав визнання, використовувалися слогани, наприклад «народжений 1820-го, але досі сильний». Тоді Джонні Вокеру було 80 років, і його впевнена хода свідчила про успіхи компанії. За кілька років посил змінився. З’явилася фраза “продовжує йти”. Окрім слоганів, впізнаваність бренду приніс логотип. Силует джентльмена, що йде з тростиною і моноклем, з’явився в 1908 році і був по суті першим рекламним малюнком світу. Через століття дизайн було змінено. У 2015 році джентльмен отримав інший вигляд. Слоган теж підкоригували на девіз “радість змушує йти вперед”.
Глобальний успіх та міжнародне визнання
Одним із ключових моментів у успіху Johnnie Walker стало постійне вдосконалення процесу виробництва віскі. Завдяки використанню унікальних методів дистиляції та витримки бренд став символом переваги. Кожна пляшка Johnnie Walker є результатом багаторічного досвіду, мистецтва, ретельного підбору інгредієнтів. Напій бренду вважається елітним. Переконатися в цьому можна, купивши пляшку напою на сайті МАУДАУ, де мешкають найкращі представники люксового алкоголю. Ще одним фактором, що сприятиме глобальному успіху бренду, став унікальний дизайн пляшки. Тара виготовляється із прозорого скла, що дозволяє покупцям бачити колір віскі всередині. На всіх пляшках є скошена наклейка, що відповідає виду скотчу всередині. Бренд часто випускає колекційні та лімітовані видання з унікальним оформленням та у подарункових упаковках. Це надає їм вишуканості та робить об’єктами колекціонування. Сьогодні Johnnie Walker впевнено утримує свої позиції на ринку та продовжує завойовувати нові країни. У 2020 році бренд оцінювався в 2,6 млрд. доларів США. Кількість пляшок, що продаються, становить 14,1 млн на рік.