Chevrolet представила оновлені позашляховики Tahoe і Suburban 2025 року, які поступлять у продаж наприкінці наступного року.
Рестайлінг Chevrolet Tahoe і Suburban приносить ряд змін, які виходять за рамки звичайних стилістичних оновлень. Серед них модернізовані силові агрегати, поліпшений інтер’єр і нові функції безпеки.
Свіжий, але знайомий дизайн
Tahoe і Suburban досить старі в поточній ітерації, але моделі 2025 року мають новий зовнішній вигляд, в якому використані елементи дизайну Silverado HD. Денні ходові вогні явно натхненні пікапом, і Chevrolet зазначає, що моделі мають анімовані поворотники, а також анімації вітання та прощання в комплектаціях вищого класу.
Це не єдині нові світлові оновлення, оскільки моделям додали менші фари, які тепер розташовані посередині. До них приєднується перероблена решітка радіатора і новий передній бампер.
Далі, позашляховики отримують нові 24-дюймові колеса для «більш міцної та приземленої стійки». Клієнти також знайдуть модернізовані задні ліхтарі та оновлену палітру кольорів, яка включає в себе сірий Cypress Gray, а також синій Lakeshore Blue Metallic.
Значно покращений інтер’єр з новим 17,7-дюймовим дисплеєм
До рестайлингу Chevrolet Tahoe видавав свою старість невеликим 10,2-дюймовим інформаційно-розважальним дисплеєм, дивним важелем перемикання передач і розташованим на приладовій панелі килимовим покриттям.
У рестайлингу Chevrolet усунула ці недоліки за допомогою абсолютно нового інтер’єру, який є стильним і високотехнологічним. У центрі уваги знаходиться 17,7-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей, який, ймовірно, використовується спільно з переробленим Traverse. До нього приєднується менший, але більш сучасний 11-дюймовий цифровий приладовий блок.
Зміни виходять далеко за рамки дисплеїв, оскільки позашляховики отримують нову панель приладів з чіткими лініями та оновленими вентиляційними отворами. Chevrolet також відзначає, що панель приладів була опущена, щоб зробити простір більш повітряним і відкритим.
Приладова панель доповнюється більш тонким рульовим колесом і мінімалістичною центральною консоллю, на якій розташована нова комутаційна апаратура. Нижче розташована перероблена центральна консоль з «новими варіантами зберігання речей і переміщеною, більш зручною бездротовою зарядною панеллю.
Більш дорогі комплектації підвищують планку, і High Country виділяється наявністю автентичного дерев’яного оздоблення, вперше для Tahoe і Suburban. Згідно з Chevrolet, розкішний варіант нових Tahoe і Suburban також має двоколірний інтер’єр з унікальним рульовим колесом і перфорованими шкіряними сидіннями.
Більш потужний дизельний двигун на 309 к.с.
Під капотом обидвох позашляховиків знаходиться 3,0-літровий рядний шестициліндровий турбодизель Duramax. Він видає 309 к.с. / 227 кВт потужності та 670 Нм крутного моменту, що значно краще характеристик старого двигуна 281 к.с. /207 кВт та 623 Нм.
Покращення значні та включають нові поршні і форсунки, ресивер турбонагнітача з переналаштованим компресором та перероблені масляні форсунки для охолодження поршнів. Також є перероблена система впуску повітря та нові звукопоглинаючі матеріали, які допомагають знизити рівень шуму та покращити обробку.
Дизельний двигун не буде доступний при запуску, але він з’явиться у 2025 році. Це трохи розчаровує, але, принаймні, його запустять спочатку на Z71.
Клієнти, які шукають щось більш традиційне, можуть вибрати 5,3- та 6,2-літрові V8. Chevrolet не говорить про них багато, тому вони, імовірно, продовжують видавати потужність 265 кВт / 360 к.с. та 313 кВт / 426 к.с.
Покращений досвід водіння та нові технології безпеки
Окрім оновлень силового агрегату, Chevrolet відкалібрував багатоважільну задню підвіску для досягнення «більш вишуканих характеристик керованості та комфорту». Інженери також попрацювали над кермовим управлінням для забезпечення «впевненого досвіду водіння».
Це досить розпливчасте твердження, але головний інженер Chevrolet Мартін Хейс каже: «Відмінні характеристики керованості та комфорту, що забезпечуються незалежною задньою підвіскою, доведені до наступного рівня в 2025 Tahoe і Suburban. Їхня чутливість дозволяє їм відчувати себе набагато більш проворними, ніж їхні повнорозмірні конкуренти».
Крім того, вперше на варіантах RST буде запропонована адаптивна пневматична підвіска. Клієнти також можуть отримати систему Magnetic Ride Control і Super Cruise.
Що стосується безпеки, у наявності набір знайомих систем, включаючи автоматичне екстрене гальмування, попередження про фронтальне зіткнення та систему допомоги при утриманні в смузі руху з попередженням про виїзд зі смуги. До них приєднуються система автоматичного гальмування для пішоходів і велосипедистів, удосконалена система автоматичного паркування та система кругового огляду HD.
Покупці також отримають нову систему виявлення руху в салоні, яка використовує датчик, здатний «виявляти певні типи мікрорухів у салоні». По суті, це система нагадування про забутих дітей на задніх сидіннях, яка буде спрацьовувати після того, як водій затягне ручне гальмо і вимкне запалення.
Ще одна нова функція — це система Connected Cameras, яка дозволяє віддалено переглядати відео того, що відбувається всередині та зовні, а також записувати картинку з різних камер. По суті, система може працювати як відеореєстратор і має функцію автоматичного запису аварій.