Щоденно в світі випивається більше 2,5 млрд чашок кави, що в перерахунку на 7 млрд жителів нашої планети, за вирахуванням дітей, літніх людей, громадян з медичними протипоказаннями та особистою непереносимістю кави, можна трансформувати в кавовий постулат: її п’ють всі. Згідно з відкритою статистикою від Statista Market, об’єм світової кавової індустрії оцінюється в $433,6 млрд, отже, теоретично в ній можна побудувати (а Starbucks та інші відомі мережі кажуть, що й на практиці), просто надприбуткову імперію, фактично на межах можливостей заробітку в легальний спосіб.
Атрибути кавового мейнстріму
Смачна кава. Закладу важливо вивести смакові якості своєї кави в незмінну константу, котру б можна було демонструвати кожному окремому відвідувачу щоразу, незалежно від персоналу, що його обслуговує та баристи, що йому готує. То ж контроль якості кави для бізнесу в даній сфері, це як головна мантра.
Атрибути подачі. В закладі чи з собою, каву необхідно подавати в найкрасивішому та найзручнішому вигляді, адже люди, що п’ють каву в закладах, завжди можуть приготувати її дома собі самостійно, та готові платити за обрядову складову: красиві чашки, тістечко чи цукерка в знак уваги, асортимент цукрів на вибір, інші смаколики, паперовий стаканчик із символікою бренду та обов’язково кришечка від https://ukrtopplast.com.ua щоб не облишити зайвих плям на одязі чи в автомобілі — все це визначає, скільки людей стануть вашими постійними клієнтами, та скільки нових ви будете здобувати щоденно.
Техничне забезпечення приготування. Професійна кавова машина що здатна забезпечувати дотримання різних рецептур бездоганної якості кави, лате, капучіно та інших гарячих напоїв, це фактично обов’язкова річ для придбання.
Кавова мода настільки глибоко проникла в наше повсякдення, що для багатьох навіть звичайна прогулянка в парку вже не дарує такого задоволення, якщо в руці немає з собою улюбленого напою. Для кавового бізнесу важливо розуміти принципи розвитку переліченої атрибутики та мати сміливість працювати над її вдосконаленням: навіть звичайна кришечка ще п’ять років назад була не настільки обов’язковою в подачі кави із собою, однак до доброго звикається легко і вже не так багато людей, хто б відмовився взяти собі кришечку щоб в стаканчик не потрапляла пилюка з вулиці та щоб напій довше залишався теплим поки ви дозуєте насолоду.