Різдво вже досить близько, і нам усім пора починати турбуватися про те, що ми подаруємо своїм близьким і собі коханим. Швидше за все, багато хто з вас вже накидав на примітку списки покупок і провів деякі бюджетні розрахунки усно. Ось одна річ, котра може перевернути ваші плани і змусити перераховувати все заново.
Є підстави вважати, що в світі дорослих людей справжніх шанувальників педальних машинок не так багато, але якщо у вас є дитина, то, швидше за все, вона від них у захваті. Педальні машинки дають дітям відчуття того, що вони дорослі, дозволяють їм грати в водіїв і розфарбовують їхні обличчя в усі відтінки емоцій щастя. Ринок відповідає належно, пропонуючи на вибір безліч моделей машинок: деякі зроблені для масового ринку і не відрізняються космічними цінами, інші – для багатих людей, які хочуть, щоб їхні діти могли позувати в пісочниці з самого раннього післяпідгузного віку.
J40 Continuation, який дивиться на вас з екрана прямо зараз, знаходиться десь посередині. Він достатньо дорогий, щоб тримати подалі середньостатистичних людей, але не настільки дорогий, щоб бути ексклюзивним, як то Bugatti Baby. І у нього також є своя історія.
Педальний автомобіль J40 народився в Англії, створений руками фахівців Austin Motor. Так, тих самих хлопців, які випустили на ринок такі повнорозмірні хіти для дорослих, як Austin, Metro і, звичайно ж, оригінальний Mini. Вони також створили щось під назвою Devon / Dorset, і ця інформація стане актуальною трохи пізніше.
Ще в 1949 році компанія Austin побудувала фабрику, щоб дати шахтарям Південного Уельсу, які отримали травми на місцевих шахтах і не могли більше працювати за покликанням підземель, знайти іншу роботу. Вона називалася Austin Junior Car Factory, працювала на некомерційній основі і випускала копії педальних автомобілів 1948 року Devon / Dorset.
Ці копії називалися J40 і були настільки успішними, що з 1949 по 1971 рік, коли виробництво було зупинено, шахтарі з обмеженими можливостями виготовили понад 32 000 таких машинок. Це може здатися не так багато, але якщо ви знаєте, що кожен з них коштував двотижневої середньої зарплати в Англії, то це трохи змінює ситуацію.
Педальні автомобілі Austin виготовлялися з металобрухту, що постачався іншим заводом компанії, а за формою і фарбуванням вони копіювали справжні автомобілі, дизайн яких запозичили. Вони були оснащені робочими фарами і клаксонами, колесами в шинах Dunlop, а також відчинювальними капотом і багажником.
Оригінальні J40 використовувалися для всього: від розваги дітей у британських сім’ях середнього достатку до появи у фільмах про безпеку дорожнього руху та на ярмарках. Невідомо, скільки з них збереглося до нашого часу, але є люди, які їх продають та купують досі, ціни коливаються від $550 до $6 000 залежно від стану.
Все вищесказане означає, що на ці машинки все ще є ринок, і компанія під назвою Austin Pedal Cars, «єдина в світі контора з продажу, обслуговування, реставрації та спільноти педальних автомобілів Austin J40» (а за сумісництвом і власник торгової марки Austin), планує цим скористатися.
Austin Pedal Cars присутствовала на мероприятии Goodwood Revival в сентябре, и привезла с собой нечто под названием J40 Continuation. Это не просто несколько отреставрированных J40 из первоначальной партии конца 1940-х, а «первый новый педальный автомобиль Austin», выпущенный с 1971 года.
Как следует из слова Continuation в названии, эта модель является данью уважения оригиналу, выпущенному десятилетия назад, и появилась на свет в результате трёх лет напряженной работы инженеров компании. Несмотря на то, что новая детская машинка выглядит примерно так же, как и её предшественница из прошлого, она «радикально отличается».
Так, кузов Austin J40 Continuation изготовлен не из металлолома, а из нового легкого алюминия, сформированного вручную. Металл сгибается и скручивается таким образом, чтобы создать идеальное представление британского стиля автомобилестроения. Местами, особенно на рамках фар, бамперах, решётке радиатора и колпаках на алюминиевых колесах, красиво блестит хром. Как и раньше, у машинки открываются багажник и капот.
Именно салон делает этот педальный автомобиль современным. Единственное сиденье-скамейка, установленное внутри, покрыта кожей. Перед ним находится деревянное рулевое колесо, а с одной стороны – ручной тормоз.
Компанія Austin Pedal Cars була присутня на заході Goodwood Revival у вересні цього року і привезла з собою щось під назвою J40 Continuation. Це не просто кілька відреставрованих J40 з початкової партії кінця 1940-х років, а «перший новий педальний автомобіль Austin», випущений з 1971 року.
Як випливає з слова «Continuation» у назві, ця модель є даниною поваги оригіналу, випущеному кілька десятиліть тому, і з’явилася на світ у результаті трьох років напруженої роботи інженерів компанії. Незважаючи на те, що новий дитячий автомобіль виглядає приблизно так само, як і його попередник з минулого, він «радикально відрізняється».
Так, кузов Austin J40 Continuation виготовлений не з металобрухту, а з нового легкого алюмінію, сформованого вручну. Метал згинається і скручується таким чином, щоб створити ідеальне відображення британського стилю автомобілебудування. Місцями, особливо на рамках фар, бамперах, радіаторній решітці та ковпаках на алюмінієвих колесах, красиво блищить хром. Як і раніше, у машинки відкриваються багажник і капот.
Саме салон робить цей педальний автомобіль сучасним. Єдине сидіння-лавка, встановлене всередині, обшите шкірою. Перед ним знаходиться дерев’яне кермо, а з іншого боку – ручне гальмо.
Приладова панель Continuation оснащена електронними датчиками, включаючи один, що зчитує реальні дані GPS для відображення швидкості автомобілю. З іншого боку, датчик палива відображає інформацію про рівень заряду акумулятора автомобіля – він використовується для живлення фар та клаксону.
Включення запалювання J40 фактично вмикає батарейні системи автомобіля. Однак до руху він приводиться виключно силою ніг водія. Гальмування відбувається дисковими гальмами, а рульове управління – рейковим механізмом.
Austin Pedal Cars планує зробити J40 Continuation постійною присутністю в нашому житті, тому має намір випускати його масово. Почати це планується з обмеженої серії з 49 екземплярів (що відправляє до року відкриття оригінальної фабрики) під назвою Legacy Edition.
Ця версія отримує декілька ексклюзивних доповнень, включаючи фарбування червоним Ensign Red, котрий використовувався з самого початку на післявоєнній педальній машинці, табличку на шасі з написом Legacy та номер шасі, котрий буде продовженням того, на чому зупинилася фабрика у 1970-х. В комплект також входять набір інструментів Austin та шкіряна папка для документів з ручкою.
А тепер найскладніше. Оригінальний J40 міг бути дорогим, але його реінкарнація пішла, а точніше полетіла сильно далі. Austin просить за нього £25 000 в Британії, що складає більше $30 000. Іншими словами, нова дитяча педальна машинка від Austin коштує дорожче базової комплектації нового та зовсім не педального кроссовера Mazda CX-5. Непогано, правда?!