Сучасні автомобілі, як дизельні, так і бензинові, обладнуються інжекторною системою подачі палива. Інжекторне (примусове) упорскування дало можливість автоматизувати запуск двигуна, збільшити потужність транспортних засобів та оптимізувати витрату палива.
Інжектором називають спеціальні розпилювачі палива. Розпилення бензину чи дизельного палива в циліндри двигуна забезпечують форсунки, які можуть бути механічними, електромагнітними тощо. Якщо мотор став погано запускатися чи працює нестабільно, якщо збільшилася витрата палива або стали «плавати» оберти, можливо, вашій машині потрібен ремонт форсунок. Наявність і причини несправності можна з’ясувати, лише використовуючи спеціальні стенди, такі як на техстанції Diesel Kiev.
Перевірка форсунок на стендах
Професійні стенди надають можливість перевірити функціональність і стан форсунок в умовах реального навантаження, у максимальному режимі роботи. Тільки такий підхід дає змогу провести тестування за всіма параметрами. Слід зазначити, що в розпилювачів різних марок вони відрізняються, оскільки відрізняється і конструкція форсунок.
Про порушення в роботі паливної системи можуть свідчити:
- нерівна робота двигуна (мотор глухне, вібрує);
- пропуски запалювання;
- просочування палива, поява запаху палива;
- збільшення викидів;
- сторонні звуки (стукіт) форсунки.
У таких випадках можна зателефонувати чи залишити заявку на сайті dieselkiev.com.ua, розповівши про прояви, що турбують. Домовтеся з фахівцем про час зустрічі для тестування.
Сервісні роботи
Визначити проблему допомагає діагностика форсунок — у Києвівона здійснюється за кілька етапів.
Спочатку проводиться комп’ютерна діагностика форсунок, яка показує наявність або відсутність порушень безпосередньо в розпилювачах. Якщо вони є, знімається інжектор або паливний насос (ПНВТ), які піддаються зовнішньому огляду й тестуванню на стенді (знімати та встановлювати інжектор повинен досвідчений фахівець!). За результатами перевірки ухвалюється рішення про необхідні заходи, вартість і доцільність ремонтних робіт. Як правило, ремонт форсунок у Києвіобходиться на 30–70% дешевше, ніж купівля нового розпилювача.
Навіть найякісніші розпилювачі виходять із ладу раніше встановленого часу. Поширені причини поломок — неякісне паливо та природне зношування компонентів розпилювача.
Своєчасна діагностика та ремонт форсунок — запорука нормальної роботи автомобіля. З метою профілактики рекомендується перевіряти та чистити форсунки інжектора після кожних 25–35 тис. км пробігу.