Тиждень до католицького Різдва зазвичай проходить без яскравих прем’єр в автомобільній індустрії, але Hyundai порушив цю традицію, представивши нове покоління популярного компактного кроссовера Kona. В новій генерції паркетник отримує радикальні покращення, сміливий футуристичний дизайн та значно більше преміальних фішок, ніж раніше. Асортимент Hyundai Kona 2023 року вражає на старті: на вибір присутні ДВЗ, гібрид та EV.
Хоча кожний варіант «Кони» в новому покоління дещо відрізняється по зовнішньому вигляду, всі машини мають однакове вигнуте обличчя з тонкою безшовною світлодіодною смугою, котра охоплює майже всю ширину автомобіля. Нова Hyundai Kona Electric відрізняється піксельним малюнком цієї смужки, з котрою поєднуються 19-дюймові легкосплавні диски в стилі пікселів, а також закритий повітрозабірник з піксельною графікою.
Версії з ДВЗ та гібридною силовою установкою виглядають більш стримано з пластиковим облицюванням кузову, пластиковим «захистом» знизу та більш агресивним бампером з трикутними повітрозабірниками, котрі теж на вид здаються бутафорними. З іншого боку, варіант N Line отримує унікальний набір переднього та заднього бамперів, сріблясті бокові юбки та характерні 19-дюймові легкосплавні диски. Модель також може бути оснащена чорними дзеркалами та чорним дахом.
На відміну від більшості автомобілів, в котрих зазвичай випускають спершу ДВЗ варіант, а потім на його основі гібрид та електромобіль, нова Hyundai Kona будувалася в зворотній послідовності. Цей нетрадиційний підхід дозволив Hyundai привнести технологічний дизайн в усі версії Kona.
Детальні специфікації Hyundai Kona нового покоління обіцяють опублікувати найближчими місяцями, але виробник запевняє, що кроссовер при зміні генерацій став на 150 довшим та тепер має в кузові 4 355 мм довжини. Між колесами додалося 60 мм простору, а ширина виросла на 25 мм. Це обіцяє більше зручності всередині та додатковий простір для ніг задніх пасажирів.
Говорячи про інтер’єр Hyundai Kona, він зазнав значних змін в стилі Ioniq 5. Це пояснює 12,3-дюймовий цифровий приладовий кокпіт, котрий плавно перетікає в інформаційно-розважальну систему аналогічної діагонаі. Від фізичних кнопок машина не позбулася, але їх стало менше, плюс деякі перемикачі переїхали на кермову колонку, що дозволило розвантажити компоновку та додати місця для речей на центральному тунелі.
Не забули конструктори нової Hyundai Kona й про зручність пасажирів на задніх сидіннях: їм в розпорядження надане сидіння без вигинів, що посилює «естетику урбаністичного дизайну». Це дещо розпливчасте визначення, в котре Hyundai вкладає максимум зручності в повсякденному використанні та запас комфорту. Далі виробник стверджує, що Kona в новому поколінні стала більш місткою в багажному відсіку.
Як очікується, варіанти трансмісій Hyundai Kona повторюють Kia Niro. Це дозволяє очікувати гібрид на основі 1,6-літрового чотирициліндрового двигуна та електромотора комбінованою потужністю 104 кВт / 141 к.с. та крутним моментом 264 Нм. Електромобіль Hyundai Kona EV може отримати акумулятор ємністю 64,8 кВт год, що живить електродвигун на 150 кВт / 204 к.с. потужності при запасі ходу до 407 км на одній зарядці.