Детройтський автосалон 2022 року офіційно розкрив свої двері, представивши світові довгоочікуваний Ford Mustang сьомого покоління. Новітній масл-кар побудований по лекалам оригіналу 1964 року та, майже напевне, залишиться єдиним Мустангом в історії, V8 під капотом котрого можна завести з брелоку стоячи поруч із машиною на тротуарі.
Як і попередник, новий Ford Mustang черпає натхнення в дизайні своїх пращурів 1964 — 1970 років випуску. В лінійці двигунів як і раніше буде доступний 2,3-літровий чотирьохциліндровий мотор EcoBoost та 5,0-літровий безнаддувний агрегат Coyote V8. Гібридної силової установки та версії із повним приводом, над якими, начебто, працює Ford, офіційно поки нема.
Але це не означає, що конструктори нового Форд Мустанг недопрацювали. Модель 2024 року отримує декілька важливих оновлень стилю та оснащення, котрі мають допомогти йому обігнати літнього, проте неймовірно успішного в чартах продажу на ринку Північної Америки Dodge Challenger.
«Інвестування в нове покоління Mustang — це стратегічно складне рішення для нас в той час, коли багато наших конкурентів йде з бізнесу автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння», — заявив гендиректор Ford Джим Фарлі, явно кепкуючи над своїм колегою із Dodge.
Вдосконалений, більш чіткий стиль 🚗
Автомобіль 2024 року під кодовим позначенням S650 миттєво впізнаваємий як Mustang, а його стиль спереду оновлений світлодіодними фарами Tri-Bar та більш широкими задніми арками, що придає йому виду м’язовості. В новому поколінні маслкар залишиться в конфігураторі як фастбек та кабріолет. На цей раз фастбек володіє більш довгою лінією даху, що полегшує посадку та висадку в шоломі. Звучить добре, навіть якщо ви ніколи не станете ганяти свій новий Mustang на гоночній трасі: Ford приділив багато уваги зручності керування автомобілем 24-го року.
Вперше буде легко відрізнити автомобіль із базовим 2,3-літровим EcoBoost та з 5,0-літровим GT: в останньому випадку дизайн передньої частини дещо відрізняється: головний повітрозабірник радіатору розділений на три секції, а нижні повітрозабірники збільшені для живлення 32-клапанного двигуна, плюс додані вентиляційні отвори в капот та перероблений передній сплітер.
Однак обидві моделі можна буде взяти з пакетом екстер’єру Bronze Design Series, котрий включає в себе колісні диски Sinister Bronze та бронзові значки, а також з опційним набором Performance Pack, що складається із розпірки передньої стойки, диференціалу підвищеного тертя Torsen LSD, 390-мм передніх та 355-мм задніх гальм Brembo, більш широких задніх коліс та шин. Автомобілі з Performance Pack можуть бути додатково оснащені адаптивними гальмами MagneRide, сидіннями Recaro та активною вихлопною системою.
Ford Mustang GT з пакетом Performance Pack також отримує канали охолодження гальм, масляний радіатор та одну із найбільш інтригуючих функцій: електронне стоянкове гальмо для дрифту. Те що виглядає як старомодне механічне стоянкове гальмо, насправді керує задніми супортами з допомогою електродвигунів та згідно із Ford «розроблене для новачків, щоб вчитися та удосконалюватися в своїх навичках дрифту, а також представляє собою готову систему для змагань досвідченим водіям».
Базовий Ford Mustang обіцяють ставити на 17-дюймові колеса, в той час як GT отримує стандартні 19-дюймові та опційні 22-дюймові. Інші варіанти персоналізації представлені у вигляді трьох доступних кольорів гальмівних супортів Brembo та 11 варіантів фарбування кузову, з новою палітрою і дизайном смужок.
Ретро ззовні, все нове всередині 🛋️
Деякі із найбільших змін Ford Mustang 2024 року, що недивно, приховує в салоні. І тут він виглядає так, начебто підглядав домашню роботу у BMW. Маслкар нової генерації оснащений 12,4-дюймовим цифровим приладовим кластером високого розширення із широким набором налаштувань та з можливістю збільшення екранної площі за рахунок додавання 13,2-дюймового сенсорного екрану SYNC 4 з підтримкою Amazon Alexa.
В результаті виходить контрастний відступ від ретро-стилю інтер’єру в попередньому Мустангу, але він же робить маслкар більш сучасним, а якість оздоблення здається достаньо доброю для довготривалої експлуатації. Графіка екранів зроблена неймовірно чіткою завдяки використанню 3D-технології Unreal Engine, котра відповідає за сучасні відеоігри. Всередині ще залишається невелика кількість апаратних кнопок, але більшість елементів управління перенесені на сенсорний екран. Ford запевняє, що цей крок підтримує вся спільнота власників Mustang, а не тільки міленіали.
Інші сучасні штрихи включають рульове колесо із плоским дном, опційну підставку для бездротової зарядки телефонів та повний набір систем безпеки, враховуючи адаптивний круїз-контроль, систему розпізнавання дорожніх знаків та систему допомоги при русі заднім ходом. Ford дбайливо передбачив декілька USB-портів над головою, щоб з них можна було живити екшн-камери та інші пристрої на лобовому склі, не захаращуючи простір павутинням з дротів. Тканинні сидіння входять в стандартну комплектацію, моделі Premium отримують акцентовану стрічку на приладовій панелі та в оздобленні дверей, а Mustang GT красується шкіряними вставками на сидіннях.
Ще більше потужності в двигунах ⚙️
Під капотом Ford Mustang сьомого покоління є як добрі, так і погані новини. Погана новина полягає в тому, що в цей раз обійшлося без серйозних досягнень. Але добра новина полягає в наявності безнаддувного V8 та механічної коробки передач, котрі залишаться із нами ще декілька років.
Форд поки не розкриває характеристики віддачі оновлених двигунів на 2,3- та 5,0-літри, але каже, що V8 оснастили «інноваційним двійним повітрозабірником та корпусом з двійною дросельною заслінкою», що покращує повітряний потік, а також робить його найпотужнішим двигуном в портфелі Mustang GT. Якщо в цифрах, це має бути більше 466 к.с. потужності та 569 Нм крутного моменту, ніж в нинішньому автомобілі, що втрачає ще 10 к.с. з 2022 року через посилення вимог до викидів. Мотор EcoBoost в своїй поточній формі видає 314 к.с. та 476 Нм, і ця віддача теж обіцяє дещо вирости.
10-ступінчаста автоматична коробка передач напевне стане популярною опцією в обидвох машинах, та чи зможете ви дійсно її замовити знаючи, що відмовляєтеся від останньої механічної коробки передач в історії Ford Mustang?! Як і раніше, шестиступінчасту РКПП будуть пропонувати з програмним забезпеченням для узгодження обертів.
Старт продажу 💵
Сьомий Ford Mustang поступить в продаж на ринку США влітку 2023 року. Ціну оголосять пізніше.