Компанія Aston Martin презентувала ефектний спідстер під назвою DBR22 в статусі концепту. Нова екстремальна запальничка від «Астону» закликана продемонструвати найновітніші технології компанії та можливості власного тюнінг-ательє Q by Aston Martin. Публічно авто покажуть 21 серпня на виставці Monterey Car Week 2022 року.
Концепт Aston Martin DBR22 черпає натхнення в гоночній спадщині компанії. Зокрема, дизайн машини віддає данину поваги моделі DB3S 1952 року та культовому DBR1, переможцю Ле-Манського марафону на витривалість 1959 року під управлінням Керролла Шелбі та Роя Сальвадорі.
В абсолютно новому кузові команда дизайнерів прагнула звести до мінімуму число кузовних панелей, що дозволило добитися більш скульптурного та мускульного виду. Між іншим, решітка радіатору машини має новий дизайн із карбону, а дві вертикальні планки розділюють цю решітку навпіл, в дусі гоночних автомобілів Aston Martin, що наведені вище. Однак DBR22 не тільки дивиться в минуле, але й спрямований в майбутнє.
«Наш дизайн досліджує формалізм та прагне висловити майбутнє тут і зараз», — заявив Марек Райхан, головний креативний директор Aston Martin. «Поєднуючи цей підхід з передовими процесами, технологіями та матеріалами, ми ефективно модернізували наш гоночний родовід та ступаємо в майбутнє».
Передовий дизайн Aston Martin DBR22 дозволяє спідстеру контролювати повітряні потоки навколо себе. Від тонких стрижнів бокових дзеркал до перфорованих панелей під фарами, що відводять гаряче повітря від задньої частини автомобілю та працюють разом із дифузором, все це створює багато притискної сили для автомобіля.
Крім того, в цьому унікальному концепті Aston Martin вперше застосував технології 3D-друку, а саме у виготовленні заднього підрамнику. Нова технологія використовує алюміній, що дозволило інженерам Aston Martin значно знизити вагу агрегату, але без шкоди для його жорсткості.
«DBR22 демонструє унікальні можливості Aston Martin з дизайном світового рівня в поєднанні із гнучким, інтелектуальним підходом до проектування та виробництва», — зауважив Роберто Феделі, головний технічний директор Aston Martin.
Двигун Twin-Turbo V12 під копотом
До руху Aston Martin DBR22 приводить 5,2-літровий двигун V12 з двійним турбонаддувом , максимальна потужність котрого сягає 715 к.с. / 525 кВт та крутний момент 753 Нм. Цей агрегат спарений із восьмиступінчатою АКПП. З 0 до 96 км/г спідстер розганяється за 3,4-секунти та розвиває максимальну швидкість 319 км/ч. Завдяки новому задньому підрамнику, адаптивним амортизаторам та шарнірній рульовій колонці, що забезпечує більшу точність керування, Aston Martin BDR22 вгризається в асфальт не гірше за своїх попередників.