Щорічний «місяць моди» — це не просто одяг та аксесуари. Це остаточний орієнтир для відкриття та тестування інноваційного макіяжу. Саме він стає завершальним штрихом у створенні бездоганного образу — на кожен день чи для особливого заходу.
Все, що потрібно для ідеального make up, ви знайдете в інтернет-магазині Mmeri. Тут представлена декоративна косметика корейських брендів, які роблять ставку на натуральний склад, безпеку та привабливість.
Модні образи для майбутніх холодних сезонів
Попри те, що на показах моделі демонструють безліч варіантів макіяжу, експерти індустрії краси виділили кілька основних трендів.
Червоні губи
Вони є головними героями колекцій. Наступної осені-зими губи будуть у центрі макіяжу, а помада стане фокусом у створенні краси. Але йдеться не про сором’язливі образи, а навпаки. У тренді — полум’яно-руді, вогняні, рішучі та сміливі відтінки.
Таку зухвалість підтримали:
- Джонатан Андерсон — в однойменному бренді поєднує прагматичність з гротеском і висвітлює свої губи ультраматовим червоним електричним кольором.
- Moschino — заново відкриває для себе свободу, змішану з зухвалою чуттєвістю вісімдесятих, через повну лінійку червоних помад з підписом бельгійського візажиста Інге Грогнар.
Його підтримав стиліст Карим Рахман, запропонувавши нейтральну основу для обличчя, де гордо світяться повні червоні губи.
Тіні для повік, здатні створити яскраві образи
По суті це нові палітри, за допомогою яких можна нанести розроблений технічний кольоровий макіяж.
Dior, зосередивши увагу на відновленні Miss Dior, другої лінії бренду, створеної в 1967 році, поєднав в одному образі тренди шістдесятих та двадцятих років.
Макіяж очей Philips загоряється рожевим шокуючим у стратегічних точках, таких як внутрішня частина ока. З іншого боку, Diesel, слідуючи антиутопічній тенденції, не тільки змушує моделей носити контактні лінзи рептилій, а й підкреслює їхній скляний погляд за допомогою повних помаранчевих повік з бірюзовими прожилками.
Dolce&Gabbana вибирає суттєвий та графічний хроматичний синтез, який плавно проходить по дузі брови.
Нарешті, Etro з Лучано Кьярелло виділяє нижню частину ока яскравим тоном в екзотичних та літніх відтінках зеленого та металіка.
Рум’яна — найкращий б’юті-макіяж
Вони стануть основним героєм наступних зимових тенденцій краси. Рум’яна, необхідні для підкреслення контурів щік, вилиць та імітації сором’язливого рум’янцю, втілюють емоційний спектр романтики.
Наприклад, косметичний макіяж візажиста Грейс Еллінгтон є дуже ніжним рожевим кольором навколо щік, усіяних ластовинням (вітається коричневий олівець).
Камілла Романьолі для SUNNEI також слідує емоціям і наносить ніжно рожеві рум’яна на верхню частину вилиць, майже торкаючись нижнього контуру очей. Masae ITO для Casablanca змішує теплі відтінки рум’ян, дбаючи про те, щоб розмістити перламутрові точки світла на зовнішній стороні вилиці та на дузі брови. Нарешті, Chloé, надає обличчям ніжність за допомогою матової, легкої та однорідної текстури з ефектом фарфору кольору бісквіта.
Невидимий макіяж
Тенденція на наступний зимовий сезон полягає в оголеності шкіри, але через макіяж, якого зовсім не буде видно.
Тут важливими є пружність кольору обличчя, здорова і насичена киснем інтенсивність губ і глибина складки верхньої повіки. Нічого більше.
Візажист Том Вокер для Ferragamo AW 24 наносить легку і світну основу. В той час, як Карін Вестерлунд для Acne Studios обрамляє обличчя легким і тонким вуаллю по всьому овалу. Hermés та Carven представили нові колекції з сяючим нюдовим кольором, де погляд спалахує лише легкою тушшю та тонкою графічною лінією підводки для очей, присвятивши свій make up мінімалістам.
Щоб втілити в образ любий з цих трендів, достатньо замовити mmeri.net якісну декоративну косметику.