Компанія Mercedes-AMG випустила нову базову версію свого спорткару GT, яка замінює V8 на чотирициліндровий двигун потужністю 310 кВт / 421 к.с. за допомогою електричного турбокомпресора. Також найдешевший Mercedes-AMG GT 43 втрачає систему повного приводу, будучи доступним виключно з заднім приводом. Він також має перероблений обвіс кузова, який відрізняє його від потужніших версій.
Перший в історії чотирициліндровий Mercedes-AMG GT описується як автомобіль для пуристів. Незважаючи на нестачу потужності, Mercedes називає його «спритним майстром поворотів з надзвичайно динамічним керуванням, здатним дарувати велике задоволення від водіння» завдяки легшому двигуну та задньому приводу.
Під довгим капотом найдешевший суперкар Mercedes-AMG приховує маленький за мірками жанру 2,0-літровий чотирициліндровий силовий агрегат у парі з електричним турбокомпресором відхідних газів AMG, натхненним F1, і 48-вольтовою м’якою гібридною системою з ремінним генератором. Цей двигун працює виключно з дев’ятиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням, передаючи потужність на задні колеса.
Цей мотор виробляє 310 кВт / 421 к.с. потужності і 500 Нм крутного моменту, а електродвигун додає ще 10 кВт / 14 к.с.. Це означає, що AMG GT 43 має на 30 кВт / 41 к.с. більше, ніж механічно пов’язаний родстер SL 43, але він є на 40 кВт / 54 к.с. слабшим за варіант GT 53 з двигуном V8.
За даними Mercedes, базовий AMG GT розганяється з 0 до 100 км/год за 4,6 секунди і має максимальну швидкість 280 км/год. Варто зазначити, що показник розгону на 0,7 секунди повільніший, ніж у потужного хетчбека Mercedes-AMG A 45 S 4Matic з повним приводом, але більшості власників таке порівняння навряд чи буде цікаве.
Охайніший зовнішній вигляд для найменш потужного AMG GT
Mercedes не хоче, щоб люди плутали GT 43 з оздобленнями GT 53 і 63 з двигуном V8, тому вони надали йому особливий зовнішній вигляд. Перероблений передній бампер втрачає розширення решітки радіатора і має більші, взаємопов’язані повітрозабірники. Передні та задні бризковики стали вужчими, у поєднанні з меншими бічними отворами. Задній бампер має більш чистий дизайн без вертикальних випусків і чотири круглих патрубки вихлопної системи (замість трапецієвидних).
Для тих, хто побажає трохи оживити зовнішній дизайн найслабшого Mercedes-AMG GT 43, виробник пропонує різні варіанти колісних дисків розміром до 21 дюйма (стандартна модель оснащена 19-дюймовими дисками), фіксоване заднє крило та різноманітні пакети з додаванням хромованих або чорних акцентів.
Всередині AMG GT 43 оснащений звичайною цифровою панеллю приладів діагоналлю 12,3 дюйма та сенсорним екраном діагоналлю 11,9 дюйма для інформаційно-розважальної системи MBUX. Стандартні спортивні сидіння AMG оброблені шкірою Nappa, але власники також зможуть придбати спортивні сидіння AMG Performance. Звичайно, доступно більше варіантів за допомогою програми персоналізації Manufaktur.
Що стосується налаштування шасі, у GT 43 вужчі колії порівняно з моделями GT 53 і 63. Він стандартно постачається з композитними гальмами та підвіскою на сталевих пружинах з п’ятиричажними передньою та задньою осями, амортизаторами з алюмінію та легкими гвинтовими пружинами. Більш складна ходова частина AMG Ride Control є опціональною, так само як і повнокероване шасі. Крім того, пакет AMG Dynamic Plus додає динамічні опори двигуна, електронно-керований задній блокуючий диференціал, додатковий режим водіння «Race», активну аеродинаміку для днища та жовті гальмівні супорти, як у наведеному прикладі.
Очікується, що Mercedes-AMG привезе GT 43 до дилерів як автомобіль 2025 року вже незабаром. Чотирициліндровий суперкар буде дешевшим порівняно з його побратимами на двигуні V8, ціни на які починаються від $134 900. Зверніть увагу, що лінійка AMG GT незабаром розшириться завдяки флагманській версії E Performance з гібридним двигуном V8 із загальною потужністю понад 800 к.с.