Автовиробники продовжують перетягувати між собою ковдру щоб визначити найбільш пріоритетний напрямок розвитку. Як результат, одні з них вважають стратегічною ціллю номер 1 випустити перший електромобіль із запасом ходу більше 1 000 км, вкладаючи мільярди в інноваційні батареї та системи заряджання, а інші роблять ставку на відновювальні матеріали та глобальне розширення модельного ряду навіть в бюджетному сегменті.
Але правда тільки одна: всім необхідно впоратися до 2035 року, коли в Європі на законодавчому рівні буде припинена реєстрація нових автівок із двигунами внутрішнього згоряння. Citroen, наприклад, планує електрифікувати весь модельний ряд з 2028 року, а Fiat, Jaguar та Mercedes-Benz хочуть зробити те саме з 2030 року. Та поки цей час не настав, вже зараз існує щонайменше п’ять перспективних електромобілів, вартих уваги вже в 2023 році.
ТОП-5 електромобілів 2023 року:
1. Jeep Avenger
З Avenger американський виробник кроссоверів та позашляховиків починає свій великий шлях електромобільності. Материнська компанія Stellantis навіть побудувала для цієї мети власний завод електродвигунів. Перший агрегат Avenger має потужність 115 кВт / 154 к.с., а запас ходу машини сягає 400 км.
Повнопривідна версія Jeep Avenger не буде доступна зі старту, але навіть без повного приводу e-SUV виглядає чудовою пропозицією із місткістю багажника 380 літрів. При підключенні до зарядки постійного струму, він заряджається від 20 до 80% за 24 хвиини, а змінним струмом потужністю 11 кВт повна зарядка займає близько п’яти з половиною годин. Jeep Avenger вже доступний на ринку. Повна електрифікація модельного ряду Jeep за планом відбудеться в 2030 році.
2. Hyundai Ioniq 6
Hyundai Ioniq 6, звичайно, значно дешевший за електромобілі від BMW та Maserati, що наведені нижче. За ціною близько $45 000 клієнт отримує автомобіль із вражаючим запасом ходу до 550 км. Стандартна модель оснащена єдиним заднім електродвигуном потужністю 111 кВт / 148 к.с. та крутним моментом 350 Нм. Двомоторна Hyundai Ioniq 6 генерує 239 кВт / 320 к.с. та 605 Нм.
Hyundai Ioniq 6 відмовяється від класичних дзеркал заднього виду на користь камер. Зображення з них передається безпосередньо на монітори з обидвох сторін приладової панелі. На додаток до більш екологічної силової установки, Ioniq 6 також має екологично чисте оздоблення всередині, та деякі внутрішні поверхні з переробленого пластику.
3. Nio ЕТ7
Головний суперник Tesla з Китаю називається Nio ET7. Характеристики китайського седану виглядають обнадійливо: запас ходу до 1 000 км з акумулятором ємністю 150 кВт/ггод. Це теоретично робить його електромобілем із найбільшим запасом ходу в 2023 році.
Крім того, Nio ET7 можно не тільки заряджати, але й взагалі поміняти в ньому батарею за лічені хвилини. Тож весь блок просто замінюється і ви знову в дорозі із повним запасом ходу. Nio ET7 вже доступний на деяких ринках Європи.
4. Maserati GranTurismo Folgore
Класика теж стає електричною: Maserati електрифікує GranTurismo та додає йому до назви Foglore. Запас ходу дводверки сягає близько 450 км. Автівці необхідно лише 5 хвилин, щоб зарядитися для пробігу на наступні 100 км, а для пробігу в 160 км знадобиться 10 хвилин підключення.
Майбутня Maserati GranTurismo Folgore буде використовувати три електродвигуни, які разом генеруватимуть понад 1 200 кінських сил. За цих умов електричне купе зможе розганятися від 0 до 100 км/год за 2,7-секунди, що не надто далеко від характеристик Bugatti Chiron. Максимальна швидкість становитиме понад 320 км/год. Нову Maserati GranTurismo Folgore офіційно презентують у 2023 році. З 2025 року італійський бренд пропонуватиме електричні версії для всіх моделей у своєму портфоліо, а 100% електричним брендом Maserati стане до 2030 року.
5. BMW i7
Після i3, i4, i8 та iX1 електрифікація BMW продовжується. Мюнхенська компанія вирішила наділити моделі 7-Series та i7 однаковим дизайном. Електричну версію можна впізнати лише за синіми акцентами. Однак справді важливі технології, що їх відрізняють.
Двигун BMW i7 має вихідну потужність 400 кВт / 534 к.с. та запас ходу від 590 до 625 км, чого достатньо для далеких подорожей. Однак якщо акумулятор, потужна зарядна станція зможе зарядити його за десять хвилин ще на 170 кілометрів. На станції потужністю 11 кВт заряд порожньої батареї i7 займає близько десяти один. Ціна BMW i7 починається трохи дешевше за $120 000.
Матеріал перекладений за допомогою бюро перекладів ПрофПереклад. Больше про за посиланням.