Армія Сполучених Штатів продовжує проявляти велику зацікавленість в електромобілях, та цього разу підтвердила свій інтерес готовим екземпляром спеціально розробленого для її потреб легкого тактичного електро-пікапа LTV (Light Tactical Vehicle).
Побудований для демонстрації можливостей та вивчення практичної придатності, Canoo LTV схожий на серійний електро-пікап виробника, але має одинарну конфігурацію кабіни, відрізняється збільшеним кліренсом та 32-дюймовими всюдихідними шинами. Грузовик також оснащений запатентованим повним приводом та розвиває потужність до 608 к.с. / 447 кВт, що перевищує показники громадянської моделі 507 к.с. / 373 кВт.
На цьому зміни в Canoo LTV не закінчуються: тактичний пікап отримав новий передній бампер із буксирувальними D-подібними кільцями по бокам. В автомобілі модифіковано весь кузов, однак Canoo не сильно вдається в подробиці, стверджуючи, що «він розроблений для екстремальних умов та має стелс-конфігурацію». Конструкція машини передбачає підвищений запас міцності, посилений захист акумуляторного блока та набір засобів захисту пасажирів. Для цього використовуються карбон-кевларові пластини, а трансформована бортова платформа дозволяє машині швидко приймати на себе роль бортового грузовика чи повноцінної вантажівки в умовах виконання бойових завдань.
Говорячи про трансформації, Canoo LTV має модульну систему кріплення, котра дозволяє легко та швидко монтувати стойки, пандуси, ящики для зберігання, намети та тактичні системи. Модульний підхід до модернізації дозволяє знизити витрати, оскільки цей пікап можна кожний раз модифікувати під кожну конкретну місію з мінімальними витратами по часу та грошам.
Коментуючи розробку тактичного пікапа, гендиректор Canoo Тоні Квіла заявив: «LTV — це іще одна віха, що доказує міць нашої технології і те, як її можна використати навіть в тактичних ситуаціях».