Італійська верфь Cantiere delle Marche (CDM) спустила на воду дослідницьку яхту Maverick довжиною 44,3 метра, яка була продана німецькому клієнту. Це перша з трьох яхт серії Flexplorer 146, і друга продана модель у лінійці Flexplorer, після відвантаження меншої Flexplorer 130 Aurelia у 2020 році.
Описана як «справжнє дослідницьке судно», Maverick має міцний водозміщувальний корпус і зовнішній дизайн, розроблений Hydro Tec. Інтерьер, тим часом, був розроблений Франческо Пашковським у співпраці з Маргеритою Касприні.
Експедиційна яхта Maverick може похвалитися декількома функціональними особливостями, включаючи виготовлений на замовлення кран A-frame з вантажопідйомністю 4,4 тони, що використовується для зберігання та спуску на воду 9,5-метрового тендера Rivellini та вітрильної лодки A27. Її корпус також оснащений 22-міліметровим «льодяним поясом» вище і нижче ватерлінії, щоб забезпечити безпеку круїзів у екстремальні широти.
Великий басейн з ефектом нескінченності розташований на кормовій палубі, яку можна накрити і використовувати для зберігання палубних меблів під час круїзів. На якорі складні фальшборти по обидва боки палуби перетворюють простір у просторий пляжний клуб на відкритому повітрі площею понад 135 квадратних метрів.
До інших особливостей на борту належать тренажерний зал, сауна та центр дайвінгу, а також додатковий простір для рятувальної шлюпки та гідроциклів у передній частині верхньої палуби.
Гостьові каюти та дві каюти власника знаходяться на головній та верхній палубах, остання з яких має прилеглу одномісну каюту. Решта чотири каюти розташовані на нижній палубі. Водночас у каютах екіпажу може розміститися до шести осіб.
Maverick оснащена двома двигунами Caterpillar C32 ACERT для максимальної швидкості 14 вузлів і трансатлантичної дальності понад 5 000 морських миль. Додаткові стабілізатори нульової швидкості забезпечують підвищений комфорт на борту.
«Три Flexplorer 146, що знаходяться на стадії будівництва, прекрасно демонструють притаманну їм гнучкість концепції, оскільки кожне судно в серії значно відрізняється від іншого», — заявив генеральний директор і директор з продажу CDM Васко Буонпенсіере. «Незважаючи на те, що кожна яхта унікальна по-своєму, всі вони мають однакові характеристики, що дозволяють безпечно досліджувати віддалені райони, забезпечуючи при цьому максимальний комфорт і всі зручності, очікувані від справжньої розкішної яхти».
Після доставки власнику яхта Maverick здійснить свій перший перехід у Середземне море, перш ніж відправитися в тривалу подорож у північні широти з кінцевою метою перетнути Північно-Західний прохід.
За даними BOATPro, дві решта моделі Flexplorer будуть доставлені клієнтам у 2024 та 2025 роках відповідно.