Китайський автовиробник BYD першим в історії досяг психологічного виробничого рубежу в сегменті нових енергетичних транспортних засобів (NEV), випустивши з 2008 року в загальній складності 6 000 000 електромобілів. У квітні 2022 року BYD наважився на стратегічну революцію, повністю згорнувши виробництво всіх автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і зосередивши свою увагу виключно на електромобілях та плагін-гібридах.
BYD з гордістю заявляє, що став першим автовиробником у світі, який випустив понад 6 мільйонів електромобілів, хоча він ніколи не нав’язував світові цю гонку. Однак важливо зазначити, що це досягнення стосується виключно електромобілів, оскільки інші виробники до поточного дня випустили більше електрифікованих автомобілів різних категорій. Наприклад, у 2020 році Toyota оголосила про виробництво 15 мільйонів самозаряджаючих гібридів. Між тим, Tesla досягла рубежа в 5 мільйонів електромобілів у вересні 2023 року і планує досягти позначки в 6 мільйонів на початку 2024 року.
Шести мільйонним електромобілем BYD став кросовер Fang Cheng Bao Leopard 5, який зійшов з конвеєра заводу в Чжэнчжоу. Цей кросовер розміром трохи менше Toyota Land Cruiser Prado, дебютував у серпні минулого року, а його виробництво та поставки почалися в листопаді.
Огляд попередніх виробничих досягнень BYD демонструє, що продажі автомобілів класу NEV ростуть безпрецедентними темпами. Зокрема, BYD знадобилося 13 років, щоб виробити свій перший мільйон NEV, всього рік для другого мільйона і всього 6 місяців для третього мільйона. Згодом компанія випустила ще 2 мільйона електромобілів і гібридів у наступні 9 місяців. Нарешті, рубіж в шість мільйонів був досягнутий лише за 3 місяці, в основному за рахунок збільшення виробничих потужностей.
Враховуючи середню вартість електромобіля BYD у $20 000, виручка компанії з продажу шести мільйонів машин склала близько $120 млрд, що робить BYD Group найпотужнішим виробником електромобілів у Китаї, і одним з ключових на глобальній карті.
Останні дані вказують на те, що продажі PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) і EREV (Extended Range Electric Vehicle) в Китаї стрімко зростають. Цей сплеск популярності можна пояснити їх доступністю порівняно з батарейними електромобілями BEV (Battery Electric Vehicles), їх порівнянними характеристиками і меншою залежністю від інфраструктури зарядки, що робить їх привабливим вибором для споживачів.
BYD має 9 заводів з виробництва легкових автомобілів PHEV і BEV по всьому Китаю. Вони розташовані в містах Сіань, Цзинань, Чжэнчжоу, Чанчжоу, Сянъян, Хэфэй, Чанша, Фучжоу і Шеньчжень.
У доповнення до китайського ринку, який є найбільшим для BYD, компанія експортує свої гібриди та електромобілі в 57 країн світу. У рамках своєї стратегії глобального розширення компанія планує будувати нові заводи за межами Китаю, в тому числі в Таїланді та Бразилії. Примітно, що BYD нещодавно представила седан Han в Об’єднаних Арабських Еміратах і відкрила новий флагманський виставковий зал у Дубаї, щоб зміцнити свою присутність на Близькому Сході.