Що таке ассессмент оцінка і чи потрібна вона українським компаніям

Що таке ассессмент оцінка і чи потрібна вона українським компаніям

19:19 Статьи партнеров • 16 Просмотров • Комментариев к записи Що таке ассессмент оцінка і чи потрібна вона українським компаніям нет • Опубликовал: • Последняя редакция: 2019-08-09

На початкових етапах розвитку бізнесу нормальне явище, коли все тримається на амбіціях та безупинній праці засновника. Однак ключовою умовою саме розвитку бізнесу є залучення до компанії нових кадрів та спеціалістів. В ідеалі бачиться, що кожна людина в команді має бути компетентною професійною одиницею задля отримання максимального прибутку всією компанією і забезпечення її подальшого розвитку.

Але повернемося до реальності, в котрій розширення штату не завжди призводить до пропорційного росту прибутку і коли саме засновнику доводиться й далі працювати в режимі робота, без шансу розправити плечі, осягнути можливі перспективи того чи іншого аспекту діяльності компанії, та подумати про справді важливі речі. В такому режимі сигнали про настання кадрової кризи в компанії можна й не побачити, що доволі часто призводить до фатальних наслідків в розрізі перспектив існування компанії. Все це і є поясненням та обгрунтуванням необхідності ассессмент оцінки працівників.

Професійна і якісно організована ассессмент оцінка кадрів в окремо взятій компанії дає вичерпні відповіді на такі ключові питання:

  • Чи відповідають кадри своїм посадовим обов’язкам?
  • Чи достатньо їхнього рівня освіти, професійних та психологічних якостей для ефективної роботи на своїх посадах, чи варто провести кадрові перестановки?
  • Чи має кожен із працівників прихований або ж нереалізований потенціал для самовдосконалення і росту в рамках вашої компанії?
  • Чи можна весь арсенал якостей спеціалістів всередині вашої компанії об’єднати в єдиний влагоджений механізм, котрий б ефективно працював із точністю швейцарського годинника?
  • В кінцевому результаті, а чи достатньо компетенції окремих працівників щоби працювати із вами, чи краще з ними попрощатися?

Центр цінки і розвитку SHL Ukraine стверджує, що українські компанії повинні приділяти більше уваги компетенції працівників і організовувати кадрові питання не за принципами кумівства та знайомств, а виключно за професійними якостями. Тільки це може гарантувати на виході якісні результати діяльності компанії.

Похожие Записи


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.