І виробники, і покупці, і продавці будь-якої продукції розуміють, наскільки важлива упаковка. Вона виконує величезну кількість функцій та сильно впливає на те, чи буде товар затребуваний, чи виграє він на фоні конкурентів, чи приверне увагу. І яким би унікальним, дивовижним та надзвичайним не був ваш товар, упаковка вирішує майже все. Адже купити упаковку – це вирішити питання і зберігання, і транспортування, і зручності використання, і реклами.
Тож для того, щоб правильно обрати та купити необхідний тип пакетів саме для вашого виду продукції, ми пропонуємо такий собі чек-лист важливих моментів, на які слід спиратися при виборі пакування.
Що врахувати при виборі упаковки. Поради спеціалістів
1. Як обрати тип пакету та матеріал
Тип упаковки. По-перше, орієнтуємось на той продукт, який ви будете пакувати: продукти харчування, господарча хімія, косметика, продукти для тварин або спортивне харчування.
Матеріал. І тут також треба орієнтуватись на той тип продукції, пакування для якого ви обираєте. Адже хімічно активні речовини господарчої хімії або ж косметичні засоби потребують надзвичайного захисту: більш щільного матеріалу, більшої кількості шарів у плівці. А от гігроскопічні товари типу кави або ж чаю, спортивного харчування не може зберігатися необхідний термін часу без пакування, яке має в складі матеріалу металізований шар.
Розміри. Важливо заздалегідь продумати, яку кількість продукту треба упакувати. Буде це упаковка тільки одного типу та грамовки, для сипкого або рідкого товару або ж для об’ємного продукту. Від цих параметрів також залежить те, який тип пакету та якого розміру саме для даного виду продукції слід обрати.
Брендування. Звичайно, будь-яка упаковка в першу чергу- це дієвий інструмент реклами, тож замовлення пакетів з друком або ж з можливістю нанести брендування за допомогою тиснення або наліпки необхідне кожному.
Зберігання. Як би не було, основною функцією упаковки є зберігання протягом певного періоду. Тому пакети для продукції повинні цим вимогам відповідати.
Гігієнічність. Пакування не повинно впливати на якість продукту. Особливо це важливо при упаковці товарів фармацевтичного призначення, товарів для дітей.
Відповідність законодавству. Пакування повинно відповідати вимогам та нормативним актам, які діють на території держави.
2. Типи пакетів
Варто розуміти, що існує певна кількість типів пакетів, які виготовлені з гнучких матеріалів, та призначені для упаковки продуктів з різних сфер, які можна замовити.
Тож для того, щоб краще орієнтуватись у їх різновидах, зупинимось на кожному.
Дой-пак. Найбільш популярний різновид пакетів, який використовують для упаковки майже всіх типів товарів. Неймовірно зручний, презентабельний, місткий. Він гарно виглядає на полицях, не втрачає своєї форми та є зручним для подальшого зберігання продукту вже у кінцевого споживача. Тож замовляють такий тип пакетів для кави, соусів, майонезів, спортивного харчування, снеків.
Пакет з плоским дном. Упаковка, що тільки набирає обертів на українському ринку пакування. Дуже схожа на дой-паки за функціональністю, проте, більш містка, більш оригінальна та має більшу кількість площі для брендування. Такі пакети називають “білбордами на полицях” і вони дійсно виправдовують цю назву.
Гассет. Один з найбільш давніх типів пакетів, які дуже часто використовують як вторинне пакування (наприклад, для великих об’ємів зернової кави, кормів для тварин). Такі пакети не мають стійкого дна, але за рахунок бічних фальців вони є місткими. А от дно формується під вагою того продукту, який в них розфасований.
Стабіло. Дуже схожий по зовнішньому вигляду на пакет гассет. Але має не бічні фальці, а впаяні бокові сторони, за рахунок яких пакет є не тільки містким, а ще й має додаткову рекламну площу.
Тришовний пакет. Найчастіше такий тип пакетів використовується для невеликих обсягів продукту, наприклад, для пробників косметичної продукції (шампуні, бальзами, маски), а також для сирів, ковбас, м’яса та риби.
Пакет-подушка. Такі типи пакування вже стали традиційними для хлібобулочних виробів, снеків, солодощів.
Стіки. Невеличкі прямокутні пакетики, які зазвичай використовують для фасування сипких (сіль, цукор, кава) та рідких (соуси, косметика) продуктів. Таке пакування завжди актуально для сфери HoReCa.
Вакуумне пакування. Спеціальне пакування для швидкопсувних продуктів (ковбаси, сири, риба, м‘ясо), які потребують пакування з особливого матеріалу, привабливого зовнішнього вигляду та подовженого строку зберігання.
До речі, будь-який з тих типів пакетів, про які ми розповіли вище, можна замовити у виробника гнучкого пакування компанії “Джерело”.
3. Переваги гнучкого пакування
Легкість. Пакети, що виробляють з гнучких плівок, є максимально легкими та зручними при транспортуванні та зберіганні.
Бар’єрність. Одна з головних переваг цього виду пакування, адже майже всі товари потребують захищеності від вологи, бруду, пилу, ультрафіолету та сонячного світла.
Легкість та портативність: Гнучке пакування зазвичай легше та менш об’ємне, ніж тверде (скляне, пластикове), що робить його зручним для перевезення та зберігання.
Реклама та маркетинг. Гнучке пакування дозволяє максимально використовувати площу пакетів для друку, а, отже, допомагати у просуванні торгової марки та самого товару споживачу.
Багаторазове використання. Деякі типи пакетів, які вироблені з гнучких матеріалів, можна використовувати протягом того часу. поки не закінчиться продукт. Актуально це для пакетів з плоским дном та дой-паків, адже завдяки застібці zip-лок пакети можна багаторазово закривати і відкривати. При тому, продукт залишається герметично закритим.
Витрати та ефективність. Виробництво гнучкого пакування може бути менш коштовим та менше енерговитратним, ніж виробництво інших типів упаковки.
Український виробник гнучкого пакування – компанія “Джерело”
Замовити упаковку для вашого продукту завжди можна в компанії “Джерело”.
Цей виробник працює на ринку гнучкого пакування протягом більше, ніж 25 років, та саме спеціалісти цієї компанії можуть запропонувати той тип пакетів та ту плівку (багатошаровий матеріал) для їх виробництва, які якнайкраще відповідатимуть особливостям товару, його зберігання та маркетинговим планам вашої торговельної марки.
Досвід разом із сучасними знаннями та новітніми розробками роблять компанію “Джерело” надійним партнером, якісним виробником, який використовує новітні технології. Спеціалісти компанії нададуть максимально повну інформацію та неодмінно порадять кожному замовнику найкращий варіант упаковки для будь-якого товару.