«Звичайний» поліетиленовий пакет із логотипом – це робочий маркетинговий інструмент та ефективне промоупаковка з великим рекламним потенціалом. Поговоримо про те, як просувати бренд за допомогою упаковки, яким чином брендовані пакети майка можуть відправити ваших конкурентів у глибокий нокаут.
Магія маркетингу, або Як працює реклама на пакетах з лого
Упаковка – це інструмент для комунікації зі споживачем, для залучення клієнтів та підвищення впізнаваності бренду. Пакети з логотипом успішно працюють відразу на двох фронтах: привертають увагу «тут і зараз» і популяризують бренд на перспективу, тобто роблять його своїм, знайомим, перевіреним. Це і ефективні маркетингові інструменти для малого бізнесу, який не має великих рекламних бюджетів, і робочий метод просування великих брендів. Замовивши виготовлення пакетів з лого, можна вирішити безліч маркетингових завдань:
- Виділитися на фоні конкурентів. Пакети з логотипом – це можливість звернути увагу споживача саме на ваш бренд та запам’ятатися, потрапити у серце клієнта. Метод чудово працює і у повсякденній буденній рутині, і під час святкового піку продажів, коли зростає не лише попит, а й конкуренція.
- нагадати споживачеві про себе. Будь-який інфопривід – час для рекламних активностей. При кожній нагоді намагайтеся привернути додаткову увагу ЦА: використовуйте брендовані пакети зі святковими привітаннями, нагадуванням про майбутню подію. Можна замовити виробництво пакетів з лого бренду та написом «З Великоднем», «Спеціально до сезону шашликів», «Скоро до школи», «З Різдвом».
- Підвищити лояльність споживачів. За допомогою пакетів майка, банан або петля з малюнком можна донести до споживача ідеї бренду, показати, що він живе з ними в одному ритмі, сформувати цільову аудиторію. Друк на брендованих пакетах може знайомити з історією компанії, розповідати про досягнення бренду, привертати увагу через соціальні проекти та вирішення суспільних проблем. Наприклад, можна використовувати для зеленої піар-компанії біорозкладаючі еко пакети, тим самим просуваючи бренд і одночасно піднімаючи наболілу суспільну проблему.

Як вибрати пакети для реклами бренду
Кожен із видів пакетів вирішує певне маркетингове завдання. Які бувають поліетиленові пакети та для чого вони призначені?
- Брендовані пакети майка успішно проінформують локальну аудиторію про відкриття нового супермаркету, підвищать впізнаваність магазину, збільшать продажі в сегменті продуктового рітейлу. Якщо вулицями ходитимуть натовпи з вашими фірмовими пакетами, то конкуренти однозначно опиняться в аутсайдерах.
- Пакети банан з логотипом допоможуть розкрутити та популяризувати бренд. Така упаковка робить вам рекламу та одночасно збільшує цінність покупки для споживача, дарує йому позитивні емоції та формує позитивні асоціації з брендом. Пакети банан з логотип – це потужний тригер, що продає, який допомагає потім клієнту безпомилково знайти на полиці товар бренду і підштовхує до покупки.
- Пакети петля з лого – це готовий мерч, який формує взаємини ваших співробітників та клієнтів із брендом. Користуючись брендованими пакетами з петлевою ручкою (це дуже стильна сумка, з якою не соромно з’явитися в пристойному громадському місці), вони відчувають себе частиною команди, яка розділяє погляди та цінності бренду.

Щоб ваша упаковка відповідала очікуванням (була ефектною, якщо це іміджевий пакет, міцною, якщо вам потрібна містка тара тощо), потрібно знати, як робиться поліетилен і що входить до складу пакету. Для виробництва брендованих пакетів використовують кілька видів плівки:
- ПСД – матовий, шарудливий і найдешевший поліетилен.
- ПВД – глянсова, щільна, найкрасивіша плівка.
- ПСД – середнє між першими двома варіантами (робиться із суміші гранул обох видів).
- Біорозкладна плівка – екологічна, м’яка, приємна на дотик, але не дуже міцна плівка.
Де замовити пакети з логотипом
Замовити брендовані пакети можна на сайті виробника упаковки ТМ МПАК https://www.mpak.ua/. Це один із найбільших заводів в Україні, який уже понад чверть століття забезпечує якісною упаковкою вітчизняні та зарубіжні бренди. Тут вам допоможуть вибрати пакети, розкажуть, який тип матеріалу для них краще використовувати, як знизити вартість тиражу або, навпаки, замовити виробництво іміджевих пакетів для найкрутішого мерчу.