Світ стрімко змінюється, і онлайн-бізнес стає все більш популярним. Це не дивно, адже Інтернет дає безліч можливостей для підприємців. Ви можете працювати з будь-якої точки світу, охоплювати мільйони потенційних клієнтів, і запускати нові продукти та послуги з неймовірною швидкістю. Тому ми спитали Gemini, новітню кумулятивну модель штучного інтелекту від Google, що він думає з цього приводу. І його відповідь, насправді, вичерпно розкриває потенціал напрямків, в яких варто починати рухатися професійно вже сьогодні, а згодом і потрапити у Каталог підприємств України, що процвітають.
Найперспективніші види онлайн-бізнесу на думку ШІ
1. Електронна комерція. Цей сектор вже зараз є одним з найдинамічніших, і його зростання лише посилюватиметься з роками. Продавати онлайн можна будь-що: від одягу та електроніки до продуктів харчування та освітніх курсів.
Обсяг світового ринку | $5,42 трлн у 2022 році, очікується $8,1 трлн до 2026 року |
Кількість онлайн-покупців | 2,14 млрд у 2022 році, очікується 2,45 млрд до 2026 року |
Найпопулярніші ніші | електроніка, мода, продукти харчування, товари для дому |
2. Онлайн-освіта. Все більше людей шукають можливості для навчання онлайн, адже це ефективно (в разі достатньої мотивації), швидко, зручно і гручно за особистим графіком. Ви можете створювати та продавати онлайн-курси, вебінари, електронні книги.
Обсяг світового ринку | $315 млрд у 2022 році, очікується $457 млрд до 2026 року |
Кількість онлайн-студентів | 186,9 млн у 2022 році, очікується 250 млн до 2026 року |
Найпопулярніші формати | онлайн-курси, вебінари, електронні книги |
3. Фріланс. Матір поняття заробляння онлайн, фріланс продовжує набирати оберти після ковідних обмежень, ставши домівкою для всіх, хто прагне працювати з дому без умовного “босса” за спиною. Ви можете пропонувати свої послуги онлайн в будь-якій сфері: від веб-розробки та дизайну до маркетингу та перекладу.
Обсяг світового ринку | $350 млрд у 2022 році, очікується $455 млрд до 2026 року |
Кількість фрілансерів | 58,6 млн у 2022 році, очікується 77,4 млн до 2026 року |
Найпопулярніші фріланс-платформи | Upwork, Fiverr, Freelancer |
4. Контент-маркетинг. У світі, де запити до пошукової системи Google надходять з найвіддаленіших полонин Карпат та найзабутіших куточків джунглей Бразилії, вкрай важливо ефективно презентувати інформацію, щоб вона працювала на інтереси бізнесу. Ви можете створювати блоги, писати статті, знімати відео, записувати подкасти, залучити та утримати аудиторії для продажу рекламних позицій рекламодавцям.
Обсяг світового ринку | $605 млрд у 2022 році, очікується $966 млрд до 2026 року |
Найпопулярніші формати контенту | блоги, статті, відео, подкасти |
Найпопулярніші платформи для контент-маркетингу | WordPress, YouTube, HubSpot та інші |
5. SMM (Social Media Marketing). Соціальні мережі стають все більш потужним інструментом для просування бізнесу. Ви можете використовувати SMM, щоб охопити свою цільову аудиторію, побудувати лояльність до бренду, і збільшити продажі.
Обсяг світового ринку | $136,3 млрд у 2022 році, очікується $230,7 млрд до 2026 року |
Кількість активних користувачів соціальних мереж | 4,62 млрд у 2022 році, очікується 5,19 млрд до 2026 року |
Найпопулярніші платформи SMM | Hootsuite, Buffer, Sprout Social |
Завдяки ШІ ви можете отримати доступ до інформації, інструментів та ресурсів, які допоможуть вам розпочати та успішно розвивати свій онлайн-бізнес.