Найближча відстань, на якій Mercedes-Benz S-Class зазвичай опиняється від Formula 1 — це коли він доставляє водіїв до траси. Однак в новому поколінні S63 E Performance підрозділ Mercedes-AMG заходить далі, безпосередньо застосувавши в цій машині технічні прийоми із світу F1, побудувавши найпотужніший Mercedes S-Class в історії.
В той час як новий Mercedes-AMG C63 S перейшов на чотирициліндровий двигун із гібридною прибавкою потужності, його старший брат S63 береже вірність чотирилітровому мотору, додавши гібридної потужності у виді електродвигуна на задній осі. Над нею ж розмістився акумулятор невеликої ємності 13,1 кВт год, забезпечивши не надто вражаючий запас ходу 33 км, хоча могло бути й гірше — крихітна батарейка в новому C63 ємністю 6,1 кВт год дозволяє йому проїхати на чистій енергії всього 13 км. Однак AMG стверджує, що в новому S63 вони приділили основну увагу не запасу ходу, а продуктивності, та машина, безумовно, відпрацьовує на цьому фронті по повній.
Якщо старий S63 після фейсліфтингу 2017 року видавав 612 к.с. потужності та 900 Нм крутного моменту, то в новому S63 таку потужність видає один лишень V8. Варто додати до цього 190 к.с. від гібридної системи, і ми отримаємо сумарну потужність 802 к.с. та видатний крутний момент 1 430 Нм. Цього разу S-Class залишається без V12 S65, але, можливо, Mercedes зможе отримати ще більше потужності з цієї гібридної системи, щоб побудувати наступний V8 S65.
На фоні S63 W223 навіть V12 Maybach виглядає слабким
Повнопривідна трансмісія 4Matic дозволяла старому автомобілю розганятися від 0 до 100 км/год за дивовижно вражаючі 3,5-секунди, а не дивлячись на майже 60-процентний приріст крутного моменту, нова версія покращила свій час тільки на дві десятих секунди, за вини величезної прибавки 525 кг до спорядженої ваги 2 520 кг.
Однак час розгону до 100 км/год за 3,3-секунди — це на 1,5-секунди швидше за результат 503-сильного S580 та на 1,2-секунди швидше 612-сильного Mercedes-Maybach S680, єдиного представника лінійки S-Class, досі доступного з мотором V12. Максимальна швидкість автомобіля по замовчуванню обмежена 250 км/год, але її можна збільшити до 290 км/год, витративши грошей на опції та на набір AMG Driver’s Package.
З іншого боку, пневматична підвіска із електромеханічними стабілізаторами поперечної стійкості, адаптивними амортизаторами, керованими задніми колесами, карбон-керамічними гальмами та навіть активними опорами двигуна входять в стандартну комплектацію. Такий список оснащення можна очікувати побачити в спортивному автомобілі AMG, а не в розкішному седані. В доповнення на новому S63 вперше використали решітку радіатору Panamericana в лінійці S-Class.
Інші візуальні зміни із світу AMG, включають передній бампер з великими бічними повітрозабірниками, трапецієвидні вихлопні труби по обидві сторони дифузору, ковані легкосплавні диски діаметром до 21-дюйми та акцентований червоним значок S63 на кришці багажника.
Досі люксовий автомобіль всередині
Чотиримісний салон також нарядився у стиль AMG. Розкішні схильності S63 означають відсутність карбонових ковшів, але крісла отримали нове оздоблення і строчку AMG, а також логотипи AMG На підголівниках, на екрані інформаційно-розважальної системи та цифровій приладовій панелі, котра отримала варіанти відображення в стилі продуктивності.
Також новий Mercedes-AMG S63 в кузові W223 оснастили дещо іншим кермом AMG з контролерами для циклічного перемикання між чотирма рівнями регенерації гальм та семи режимами керування Dynamic Select. В режимі Electric машина відключає V8 під капотом, замінюючи гарчання ДВЗ низькочастотним електронним гулом, котрий чути як всередині, так и ззовні на низькій швидкості.
Не дивлячись на перетворення AMG та претензію до високої продуктивності, новий S63 в глибині душі залишається S-класом та буде поставлятися виключно з довгою колісною базою із всіма функціями розкоші та безпеки, які ми звикли бачити в легендарному лімузині. Таким чином, машина оснащена системою активного контролю дистанції не тільки на автомагістралях, але й на пересічних дорогах без розмітки. До цього ж є в наявності активна система ухилення від наїзду на пішоходів, якщо водієві на шляху зустрінеться стрімкий та неконтрольований пішохід із суїцидальними нахилами.
Цікаво, що автопілот Mercedes Drive Pilot Lievel 3, вже доступний для замовлення в звичайному S-Class на ринку Німеччини, запустять для S63 тільки через декілька місяців, а офіційний старт продажу найпотужнішого S-Class в історії очікується наступної весни. Автопілот Mercedes дає можливість водієві повністю довірити управління машині на швидкості до 60 км/год, а тим часом займатися своїми справами або дивитися фільми.
Ціни на новий Mercedes-AMG S63 E Performance не опубліковані, однак старий S63 коштував дорожче за $150 000. Це величезна куча грошей, але не настільки ж велика, як за новий Bentley Flying Spur Speed, котрий, до того ж, значно менш потужний, проте швидкіший.