Шутер від першої особи Call of Duty в своєму останньому релізі Modern Warfare II встановив новий рекорд, принісши своїм творцям більше $1 млрд доходу всього за 10 днів з моменту прем’єри. За даними видавця франшизи, компанії Activision-Blizzard, це абсолютно найшвидший мільярд для серії Call of Duty, що існує в індустрії відеоігор з 2003 року.
На сьогоднішній день фанати Call of Duty: Modern Warfare II награли в неї більше 200 мільйонів годин та прийняли участь в більше ніж мільярді боїв на консолях та ПК.
Хоча мільярдний рубіж Call of Duty: Modern Warfare II за десять днів є приголомшливим, він не претендує на абсолютний рекорд в індустрії комп’ютерних ігор. Цю честь утримує за собою Grand Theft Auto V, котра заробила свій перший мільярд всього за три дні після запуску в 2013 році. Тим не менш, це велика втіха як для самої Activision, так і для Microsoft, котра розглядає можливість придбання розробника комп’ютерних ігор. Це також найголосніша прем’єра в індустрії розваг за 2022 рік.
Call of Duty традиційно стає найпопулярнішою відеогрою в жанрі шутерів з року в рік, але в останні роки на рахунок франшизи почали ширитися тихі занепокоєння, оскільки вона почала продаватися гірше за очікування.
Реліз Modern Warfare II продовжує перезапуск Modern Warfare 2019 року, в котрому повертаються культові персонажі та теми оригінальної серії, але представлені в свіжих історіях, перенесених в сучасний світ. Одиночна кампанія отримала середні відгуки, однак багатокористувацький режим отримав найвищу оцінку геймерів.
Успіх гри, безперечно, буде прийнятий до уваги контролюючими органами, котрим ще належить вирішити, чи варто протистояти планам Microsoft про купівлю компанії Activision-Blizzard за $68,7 млрд. Потенційна угода особливо сильно непокоїть регуляторів Великої Британії, оскільки це злиття може порушити баланс конкуренції в індустрії відеоігор, особливо якщо Microsoft в якийсь момент вирішить припинити випуск серії Call of Duty на конкурентній платформі Sony PlayStation та інших консолях. Однак на цю тему вже висловився голова підрозділу Xbox при Microsoft, заявивши про відсутність наміру відбирати франшизу у PlayStation.