Відкриваємо нейл бар: на що варто звернути увагу

Відкриваємо нейл бар: на що варто звернути увагу

15:21 Статьи партнеров • 26 Просмотров • Комментариев к записи Відкриваємо нейл бар: на що варто звернути увагу нет • Опубликовал: • Последняя редакция: 2019-10-29

Нейл бар — в сучасному мегаполісі набирає популярність новий вид бізнесу в б’юті-індустрії. Особливість такого міні-салону краси в швидкості обслуговування і нижчою ціною, ніж в звичайному салоні.

Як правило, такі студії нігтьового сервісу займають небагато місця і потребують невеликих вкладень на початковому етапі, що відкриває перспективи для цієї бізнес-ідеї.

Моменти, які потребують уваги при відкритті нейл бара

Наскільки вигідно відкривати такий вид бізнесу, можна дізнатися на сайті https://beautyprosoftware.com/ru/blog/vigodno-li-otkrivat-nail-bar/.

Більш докладно варто зупинитися на найбільш важливих моментах при відкритті нейл бара, а саме.

Місцезнаходження

Вибір місця для такого салону є найголовнішим параметром, тому що саме від місця розташування стійки нейл бара буде залежати її прибутковість. Найбільш прибутковим місцем в даному контексті буде торгово-розважальний комплекс, куди люди приходять зробити покупки, а також розважитися у вільний час. Специфіка нейл-бару — задоволення імпульсивного бажання жінок добре виглядати від верхівки до кінчиків нігтів. Саме на нігті часто не вистачає часу. Тоді як в торговому центрі жінка між шопінгом або вигулом дітей випадково натикається на нейл бар з експрес-манікюром за доступною ціною, якісно і швидко. Торговий центр є ідеальним місцем для організації цього бізнесу, прохідність в сотні або навіть тисячі людей в день дозволить менш, ніж за рік вивести нейл бар на прибуток. У ТРЦ зазвичай займаються шопінгом і проводять час люди із середнім доходом і вище середнього, які і являють собою цільовий сегмент такого бізнесу.

Іншим варіантом вибору місця може бути офісний центр, де також високий попит на послуги в сфері краси. Однак в цьому випадку на завантаження в вихідні дні розраховувати не доводиться.

Якість матеріалів

Якість послуг ні в якому разі не повинно страждати. Як і будь-який інший бізнес, цей вид б’юті послуг також тримається на постійних клієнтах, які періодично приходять самі і приводять подруг. Так що економити на обладнанні, інструментах і витратних матеріалах краще не варто. Але й не слід на початковому етапі закуповувати у великих кількостях супер дорогі і ультра модні матеріали. Це можна буде зробити пізніше, коли буде зібрана початкова база клієнтів і зрозумілі їхні запити.

Підбір персоналу

Оптимальним вважається починати з двох майстрів, з часом кількість крісел можна буде збільшити, якщо це дозволить приміщення. Підбором персоналу необхідно замислитися заздалегідь, так як не всі хороші фахівці готові працювати в магазині на проході навіть за пристойні гроші. Можна запропонувати таку роботу тим, хто працює, наприклад, на дому. У будь-якому випадку, це повинні бути життєрадісні і оптимістично налаштовані дівчата і жінки з достатнім досвідом, портфоліо і рекомендаціями.

Вартість послуг

Ціна процедури на момент відкриття однозначно повинна бути нижче аналогічної в стандартному салоні краси. Оскільки до незнайомого майстру жінки йдуть вкрай неохоче, ціна грає вирішальну роль в ухваленні рішення зробити манікюр тут і зараз. Слід враховувати, що майстри зазвичай працюють за відсоток від послуги — від 20% до 50%. Тобто на початковому етапі ціни в прейскурант повинні бути м мінімально допустимими в розумних межах, щоб потенційні клієнти зацікавилися, але не сумнівалися в якості.

Управління та звітність

Бізнес рекомендується оформити як приватна (індивідуальне) підприємництво зі спрощеною звітністю. Управління можна здійснювати самостійно, використовуючи спеціалізоване програмне забезпечення для бізнесу в сфері краси. З програмним комплексом Beauty Pro, що дозволяє вести облік робочого часу, матеріалів, зарплати, податків і ін. можна ознайомитися за посиланням https://beautyprosoftware.com/ru/. Використання CRM дозволить також заощадити на послугах бухгалтера.

Крім основних моментів є й інші важливі чинники, які слід враховувати при відкритті нейл бара, наприклад, конкуренцію в б’юті бізнесі і загальний рівень доходу населення в регіоні, необхідність рекламної кампанії по залученню і т.д. З урахуванням даних рекомендацій навіть новачок без спеціальної освіти в сфері краси або бухгалтерії може з успіхом зайнятися цим новим видом бізнесу.

Похожие Записи


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.